Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، نمایندگان ایران (سایپا - ذوب آهن) باید به مصاف الریان و الغرافه قطر بروند که دیدار سختی را پیش رو دارند.

بر همین اساس ساعتی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا، داور این ۲ مسابقه را اعلام کرد که طبق آن، ما نینگ چینی بازی سایپا - الغرافه سوت خواهد زد و کریستوفر جیمز بیث استرالیایی قاضی دیدار ذوب آهن و الغرافه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نینگ چینی متولد ۱۹۷۹ است و از سال ۲۰۱۰ در فوتبال چین داوری می‌کند. او سال ۲۰۱۱ به فهرست فیفا اضافه شد و داور با تجربه‌ای محسوب می‌شود. او در سال‌های گذشته قضاوت‌های زیادی را برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که از میان آن‌ها می‌توان به دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ (پرسپولیس ایران - کاشیما آنتلرز ژاپن)، (پرسپولیس ایران - الجزیره امارات)، (پرسپولیس ایران - لخویا قطر)، (پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان)، (تیم ملی لبنان - قطر؛ جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات) و ... اشاره کرد. او در اکثر بازی‌ها برای نمایندگان ایران خوش یمن بوده است.

از سویی دیگر کریستوفر جیمز بیث استرالیایی متولد ۱۹۸۴ است و در شغل مدیریت مالی نیز کار می‌کند. کریستوفر قضاوتش را از سال ۲۰۰۵ در لیگ استرالیا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ در فهرست بین المللی داوران فیفا قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ موفق شد ۶ بازی دوستانه را قضاوت کند که دیدار کره جنوبی و ازبکستان هم در میان آن‌ها قرار داشت. جیمز بیت در لیگ برتر استرالیا نیز (A LEAGUE) توانست قضاوت‌های زیادی داشته باشد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نیز دیدار بحرین - تایلند و لبنان - کره شمالی را در مرحله گروهی رقابت‌ها سوت زده است.

البته اصلی‌ترین داوری او در امارات مربوط به بازی ایران و ژاپن می‌شود که با برتری ۳ بر صفر سامورایی‌ها پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

داوران نمایندگان ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند

سایپا ایران ۴ - ۰ مینروا پنجاب هند / علی دایی یک گام به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شد

خلاصه بازی مینروا پنجاب و سایپا در ۲۳ بهمن ۹۷ + فیلم

انتهای پیام/

داور دیدار نمایندگان ایران و قطر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم

صحبت های پرویز برومند در حاشیه بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان