Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@08:43:07 GMT

برخورد مرگبار 2 پراید در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۶۸۸

برخورد مرگبار 2 پراید در بوشهر

در پی برخورد دو دستگاه پراید در استان بوشهر یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.

نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه جمعه در فرعی بوشکان استان بوشهر در اثر نقص فنی یک دستگاه پراید و برخورد آن با یک پراید دیگر متاسفانه یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.

وی افزود: همچنین حوالی ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه جمعه نیز بر اثر برخورد سواری هیوندا با کشنده ایویکو در شمال استان کرمان شش تن مجروح شدند که علت این حادثه عدم توجه به جلو سواری هیوندا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود:حوالی ساعت ۱۶ نیز در کیلومتر ۳۰ محور بیرجند در استان خراسان جنوبی نیز در پی عدم رعایت حق تقدم از سوی سواری ام وی ام و برخورد آن با پژو ۴۰۵ پنج تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: همچنین حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ٣٣ محور سوران - هیدوج در شمال سیستان و بلوچستان در پی تجاوز به چپ وانت نیسان و برخورد آن با پراید ۴ تن مجروح شدند./ میزان 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به بررسی موضوع عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و گفت: داشتن حجاب برای زنان در جامعه یک حکم شرعی و قانونی است و عدم رعایت قوانین در هر زمینه‌ای چه حجاب و غیر حجاب باعث هرج و مرج در جامعه می‌شود و زمینه هنجارشکنی در جامعه را فراهم می‌سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به طرح نور نیروی انتظامی تاکید کرد: برخورد نکردن با هنجار شکنی، امنیت جامعه را از بین می‌برد و باعث رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی مطرح کرد: آسیب‌های اجتماعی توان زیادی را در بخش‌های امنیتی اجتماعی و قضائی از کشور و مردم می‌گیرد و برخورد نکردن با ناهنجاری‌ها و رواج ولنگاری در جامعه هزینه‌های سرسام آوری را برای خانواده‌ها و کشور ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: در صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کوتاهی کردیم و زمان زیادی را از دست دادیم و باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان داشت: هنجارهای یک جامعه، تبلور ارزش‌های آن جامعه است و در هر کشوری با قانون شکنان برخورد قاطع دارند.

کد خبر 6080171

دیگر خبرها

  • صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)