Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:19:24 GMT

سه واحد آموزشی خیرساز در بروجرد ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۷۶۴

سه واحد آموزشی خیرساز در بروجرد ساخته می شود

بروجرد - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: سه واحد آموزشی با 21 کلاس درس در روستای جهان آباد و سطح شهر بروجرد توسط خیرین درحال ساخت است.

محمد مهرافزون روز شنبه در نشست هم اندیشی موسسه خیریه ایتام الغدیر بروجرد افزود: موسسات خیریه مردم نهاد منشا خیر و برکت در جهت ایتام و نیازمندان این شهرهستند و توانسته با تحت پوشش قراردادن دانش آموزان و دانشجویان خدمات قابل توجه ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: آموزش و پرورش بروجرد در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که بتواند همکاری و همراهی را با موسسه ایتام الغدیرخواهد داشت.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: به منظورحمایت از دانش آموزان تحت پوشش موسسه ایتام الغدیر تلاش خواهد شد با واگذاری زمین با کاربری آموزشی مدرسه ای برای موسسه خیریه الغدیر احداث شود.
مهرافزون اضافه کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و موسسه در رفع نیازهای آموزشی، تربیتی و فرهنگی ایتام و نیازمندان گام های مثبتی برداشته شود.
مدیرعامل موسسه خیریه ایتام بروجرد گفت: هم اکنون یک هزار و 90 یتیم از خدمات حمایتی این موسسه مردم نهاد در این شهرستان بهره مند هستند.
مرتضی اسماعیل زاده افزود: این موسسه خیریه 62 دانشجو را درمقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین 407 دانش آموز را درمقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش قرار داده و به آنها کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.
وی اظهارداشت: در پایان هر ترم مبلغ 24 میلیون و 600 هزار ریال به دانشجویان ممتاز تحت پوشش هدیه و مبلغ یک میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت می نماید.
مدیرعامل موسسه خیریه ایتام بروجرد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 380میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به خانواده های تحت پوشش این موسسه پرداخت شد.
اسماعیل زاده اضافه کرد: امسال پنج هزار و ۶۷۱ کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش 267 میلیون ریال و تعداد 92هزار و ۵۳۰ قرص نان به ارزش بیش از150 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش تحویل داده شد.
مدیرعامل موسسه خیریه ایتام بروجرد یادآورشد: این موسسه از سال 1352 زیر نظر آیت الله نجفی بروجردی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر خیرین زیادی با این موسسه همکاری دارند.
7273/6052

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش خيرين الغدير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده