Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@01:18:22 GMT

خواب آلودگی راننده اتوبوس در خوزستان یک کشته داد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۹۹۳

خواب آلودگی راننده اتوبوس در خوزستان یک کشته داد

خبرگزاری میزان: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات خروج از جاده یک دستگاه اتوبوس ولوو را در استان خوزستان اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: حوالی ساعت ۲ بامداد شنبه در کیلومتر ۶۵ محور هندیجان ماهشهر استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس ولوو با هفت مسافر از جاده خارج شد.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بنابر نظر کارشناسان پلیس‌راه خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس به علت این حادثه بوده است.

وی گفت: اتوبوس مذکور به متعلق به تعاونی تک سفر ایرانیان آبادان بوده که از بندرلنگه به سمت آبادان در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خواب آلودگی راننده اتوبوس خوزستان کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته