Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@12:10:39 GMT

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در یامچی مرند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۰۱۱

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در یامچی مرند

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌‌الاسلام احمد مطهری‌ اصل امام جمعه موقت تبریز، حجت الاسلام هادوی، امام جمعه شهر یامچی و جمعی از مسئولین شهر یامچی و شهرستان مرند شب گذشته در محل مسجد امام زمان (عج) یامچی برگزار شد.

ابراهیم عبدی قاری ممتاز کشوری و بین‌المللی در این مراسم به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مطهری اصل امام جمعه موقت تبریز نیز در این مراسم مردم ایران را با اراده و و قوی دانست و گفت: در مقابل تحریم‌های آمریکا خم به ابرو نیاورده و همانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل این تحریم ها نیز مقاومت کرده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

در پایان گروه تواشیح نصر نیز به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در آبادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امام جمعه آبادان با حضور در این محفل نورانی گفت: در شهرستان آبادان یک محفل انس با قرآن سادات وجود دارد که خود جوش تشکیل شده و مدیریت آن هم توسط خودشان انجام می‌شود.
حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه محفل انس با قران آن هم به شکل خانگی دارای ویژگی‌های خاصی است افزود: این محفل علاوه بر تلاوت آیات مقدس قرآن، تفسیر مفاهیم قرآن، بیان احکام و روایات را نیز در برنامه‌های خود دارد.
وی از بزرگان طوایف و ریش سفیدان محلات خواست در بقیه محلات نیز چنین محفل انس با قرانی را را ه اندازی کنند.
یکی از سادات و بانیان این محفل گفت: محفل انس با قرآن حدود ۲۰ سال است که توسط سادات تشکیل شده است و تاثیر بسیار زیادی در فرزندان و جوانان ما وحتی و برکات زیادی در زندگی ما داشته است.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • محفل انس با قرآن در آبادان