Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی، سردار خرّم ، فرمانده سپاه عاشورا، جهت در جریان قرار گرفتن توانمندی های دارویی کشور در چهل سالگی انقلاب از شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید و با مدیران این مجموعه پیرامون مسائل مختلف و چالش های پیش رو به گفتگو پرداختند .

دکتر باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی در این دیدار چهل سالگی انقلاب اسلامی را سن بلوغ انقلاب نامید و گفت : این مقطع فرصت مناسبی است تا به راهی که آمدیم نگاه بیندازیم ، خیلی نباید مسئله را سخت کرد عدد و رقم کاملاً مشخص است ، در دوران طاغوت ما چیزی بنام صنعت داروسازی نداشتیم اما امروز ۹۷ درصد داروی کشور در داخل تامین می شود ، در دنیا کشورهای معدودی به این سطح از توانمندی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : این مجموعه در سال 1363 در زمینی به مساحت 5/42 هکتار در حومه شهر تبریز در دامنه کوه سهند تاسیس گردید و از خرداد ماه 1370 با هدف تولید انواع محلول های تزریقی ، شستشو و آمپول آب مقطر تزریقی کار تولیدی خود را آغاز نمود . در حال حاضر ۵۰ درصد سرم کشور را تامین می کند وبا وجود شرایط سختی که در کشور حاکم است  نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش تولید داشته ایم به طوریکه مجموعه داروسازی شهید قاضی حتی یک روز نیز تعطیلی نداشته و سه شیفته کار کرده است.

سردار خرّم نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کارکنان شرکت داروسازی سخنان دکتر باسمنجی را برگرفته ازتفکر جهادی و انقلابی دانستند و بیان کردند که با مدیریت انقلابی وعمل جهادی می توان از مشکلات سربلند بیرون آمد و توطئه ها و تحریم های دشمن را بی اثر نمود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جریان سومی در مقابل جریان سلطه و سلطه پذیر بود که استکبار جهانی در تلاش برای فانی کردن این جریان ، دشمن سازی می کند و برخی افراد هنوز وجود دشمن را که بخاطر استقلال عمل وعدم وابستگی ما می باشد باور ندارند.

سردار خرّم در پایان یادآور شد : مدیریت انقلابی ، خستگی ناپذیر بودن و استفاده از ظرفیت ها و کشف استعدادهای داخلی تنها راه برای بهبود شرایط اقتصادی و رونق صنعت استان می باشد .

 

عکسها : 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج کارگری چهل سالگی انقلاب آذربایجان شرقی دارو سازی شهید قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: مجموعه فرهنگی تاریخی حافظ با ۲۸۷ هزار و ۶۸۴ نفر بازدید کننده در صدر آماربازدید‌ها قرار دارد و پس از آن مجموعه جهانی تخت جمشید با ۱۹۶ هزار و ۴۲۳ نفر و مجموعه فرهنگی سعدی با ۱۵۱ هزار و ۱۹۹ نفر در رتبه‌های بعدی بازدید‌های مسافران نوروزی قرار دارند.
ثابت اقلیدی افزود: تا هشتم فروردین بیش از ۳۵ هزار نفر از مجموعه فرهنگی حافظ دیدن کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،  ۱۹ درصد افزایش داشته است همچنین دیروز ۳۴ هزار نفر از مجموعه جهانی تخت جمشید دیدن کردند که این رقم نسبت به بازدید سال گذشته با ۸۴ درصد افزایش همراه بوده است.
او همچنین گفت: بازدید دیروز مسافران نوروزی از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدی نیز به ۲۱ هزار و ۴۴۹ نفر رسید که نسبت به سال گذشته در چنین روزی با ۱۴ درصد افزایش همراه بوده است.
وی همچنین در خصوص آمار‌های اقامت و اسکان مسافران نوروزی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و گفت: در این مدت،  تعداد کل اقامت‌ها در استان فارس  به یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۷ نفر شب رسیده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه سخنانش افزود: تعداد تردد جاده‌ای در فارس  هم ۱۳ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۶۷ مورد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس 
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی وارد کشور می‌شود
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری