Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:14:26 GMT

تهران قهرمان جام چوگان باشگاه‌های کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۰۷۲

تهران قهرمان جام چوگان باشگاه‌های کشور شد

تیم چوگان استان تهران توانست در نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی دست یابد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور با حضور 6 تیم از استان‌های کشور طی دو روز در مجموعه چوگان و سوارکاری فرح آباد (قصر فیروزه) برگزار شد.  

در روز نخست تیم‌های دو گروه با یکدیگر رقابت کردند که در این میان تیم‌های تهران و البرز به فینال راه یافتند و تیم‌های استان قزوین و آذربایجان شرقی نیز به عنوان تیم‌های مرحله رده بندی تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس زمین مانژ چوگان باشگاه فرح آباد در روز دم شاهد دیدار دو تیم آذربایجان شرقی و قزوین، تیم های راه یافته به دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور بود.

 

این دیدار پر افت و خیز و جذاب که بدلیل تفاضل هندیکاپ با 1 گل به سود تیم آذربایجان شرقی آغاز شده بود، با نتیجه 7 بر 4 به پایان رسید تا با این نتیجه تیم آذربایجان شرقی در مقام سوم قرار بگیرد.

 

همچنین در دیدار دوم و نهایی مسابقات که برای تعیین قهرمان و نایب قهرمان بین دو تیم البرز و تهران برگزار شد، 12 گل بین تیم ها رد و بدل شد که در پایان پس از یک بازی جذاب، پر هیجان و پرگل، تیم استان تهران توانست با نتیجه 9 بر 3 از سد تیم البرز عبور کرده و به مقام قهرمانی دست یابد.

 

گفتنی است امیررضا بهبدی، عضو تیم استان تهران کاپ بهترین بازیکن نخستین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور را کسب کرد و کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز از سوی فدراسیون به آقای ولی عاشوری از تیم استان گیلان اهدا شد.

 

همچنین در اولین جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور مهرسان، اسب امیررضا بهبدی، عضو تیم استان تهران از سوی کمیته مسابقات بهترین اسب این رقابتها مشخص شد و نشان بهترین اسب را کسب کرد.

 

 

 

چوگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات