Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@14:04:17 GMT

ثبت نام بیش از ۲۵۰۰ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۱۴۴

ثبت نام بیش از ۲۵۰۰ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان ‌شمالی از ثبت نام بیش از دوهزارو ۵۰۰ نفر از خراسان شمالی در مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان ‌شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: دو هزار و 580 نفر از استان در مسابقات سراسری قرآن کشور ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این دوره از مسابقات در هشت رشته حفظ جزء (۳۰، یک، 3 جزء اول، 5 جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء اول، ۲۰ جزء اول) و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی نیا اظهارداشت: شرکت کنندگان در رشته معارف نیز در بخش های ترجمه، مفاهیم و معارف قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن، معارف و حفظ موضوعی قرآن کریم به رقابت می پردازند.

 

وی از دیگر رشته‌های این آزمون در بخش معارف را سبک زندگی و سیره معصومین، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، ترجمه و مفاهیم قرآن و روخوانی قرآن کریم اعلام کرد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان ‌شمالی بیان داشت: هر فرد می‌تواند در چهار رشته این مسابقات شرکت کند.

 

حجت الاسلام صالحی نیا، خاطرنشان کرد: آزمون الکترونیکی این مسابقات اول و دوم اسفندماه، آزمون کتبی نهم اسفندماه و آزمون شفاهی از ۱۱ تا ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات برای کسانی که نمره کتبی بالای ۷۰ و نمره شفاهی بالای ۷۵ بگیرند گواهینامه صادر شده و کسانی که امتیاز بالای ۹۰ گرفته باشند، تقدیرنامه دریافت می‌کنند.
 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه حمله تروریستی ایام فاطمیه حادثه تروریستی اردبیل انقلاب اسلامی بجنورد خراسان شمالی مسابقات سراسری مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان

دو بوکسور خراسان شمالی به همراه ۹ ورزشکار دیگر ایران به مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دو بوکسور خراسان شمالی به همراه ۹ بوکسور دیگر از کشورمان جهت شرکت در مسابقات بیشکک راهی قرقیزستان می‌شوند.

۱۱ بوکسور کشورمان عصر روز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، راهی بیشکک می‌شوند.

محمد نورانی و میثم قشلاقی دو بوکسور ارزنده خراسان‌شمالی برای اعزام به این مسابقات هستند.

کد خبر 744953

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان