Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست علمی «حدیث و علامه طباطبایی با تأکید بر تفسیر المیزان» با سخنرانی«شادی نفیسی» در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: نشست علمی «حدیث و علامه طباطبایی با تأکید بر تفسیر المیزان»، دوشنبه، ۲۹ بهمن‌‌ در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، ساختمان شماره ۳، سالن شهید مدنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست «شادی نفیسی»، عضو هیئت علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه تهران به سخنرانی می پردازد و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه حادثه تروریستی زاهدان نماز جمعه دانشکده الهیات علامه طباطبایی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش‌ازپیش نشان داد‌.

وی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی در پایان خاطرنشان کرد: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی‌الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به‌سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد