Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی احمدی فر اظهار کرد: نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان که امسال برای اولین بار برگزار می‌شود، این توانایی را دارد که نقطه عطفی در زمینه سینما و اهالی سینما در اصفهان باشد.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه سرمایه گذاری در رشته های هنری اصفهان پویایی می‌شود، گفت: لیاقت اصفهان این است که هنرمندان حوزه سینما و انیمیشن مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند و رویداد نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان قطعا آغاز پرشوری بر این باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بحث آمایش سرزمینِ این استان هنرخیز و به تعبیر بهتر مهد هنر، در بخش های اقتصادی و اجتماعی متاسفانه توجه و نگاه اصلی به توسعه در زمینه هایی معطوف شده که نیاز به سرمایه گذاری های سنگین و طولانی مدت دارد و فراهم کردن بعضی بسترها یا ممکن نیست و یا معقول نیست.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: توجه و سرمایه گذاری در زمینه ها و رشته های هنری باتوجه به زیرساخت های فراوان و استعدادهای پرتعداد استان اصفهان نه تنها بودجه های کلان طلب نمی‌کند بلکه در بازه زمانی کوتاه تری سبب نتیجه بخشی و پویایی می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه هنری اصفهان در اولین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان با غرفه اختصاصی خود حضور دارد و در بخش پیچینگ و داوری‌های نمایشگاه همکاری خواهد داشت، تاکید کرد: استحقاق و لیاقت اصفهان به طور قطع و یقین این است که هنرمندان حوزه سینما و انیمیشن مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند و رویداد icinex قطعا آغازی پرشوری بر این باور است، بر این اساس حوزه هنری اصفهان نیز وجهۀ همت خود قرار داده که در این راستا تلاش کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان بودجه سرمایه گذاری صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم آسمان غرب روی پرده سینمای کشور نقش آفرینی می کند در اکران عمومی فیلمش توسط هودارانش سوپرایز شد.جشن تولد کی مرام با استقبال پرشور مخاطبان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کی مرام کد خبر 846271 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم خانه سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»
  • باز هم سال سینمای کمدی؟
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری