Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حضور ۷۰ هزار هوادار این تیم برای بازی استقلال در ورزشگاه ابراز شگفتی کرد.

پاتریک دی‌وایلد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال، اظهار داشت: ما شایستگی برد مقابل استقلال را داشتیم و باید بازی را می‌بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان هم خیلی با آمادگی بالا در زمین ظاهر شدند و موقعیت‌‎های نسبتاً زیادی را هم بر روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند، اما آنها را از دست دادند.

وی با اشاره به پُر شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در دیدار تراکتورسازی – استقلال، خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار نفر دیدار تراکتورسازی و استقلال را از نزدیک دیدند که از آنها بابت حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم و این پیروزی را به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

مربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: من تاکنون در ۱۰ کشور کار کردم، اما این بیشترین تماشاگری بود که در این سال‎ها در ورزشگاه دیده‌ام. البته انتظار ما از هواداران این است که در بازی‌های بعدی بیشتر از این هم به ورزشگاه بیایند. 

پاتریک در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران متشکرم، آنها فوق‌العاده‌اند. امیدوارم در آینده برد‌های بیشتری را به هواداران تراکتورسازی تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز میزان لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود و تلاش خواهد کرد که شکست بازی رفت در ورزشگاه خانگی‌اش برابر این تیم را جبران کند. 

دمبله که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در بازی رفت موفق شد یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و پس از گلزنی هم خوشحالی مفصلی کرد که به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم سابقش خوش نیامد. 

هواداران بارسا معتقد بودند که در طول دوران حضور این بازیکن در این تیم همیشه در سخت‌ترین و بدترین شرایط و با وجود مصدومیت‌های متعدد و طولانی از او حمایت کردند و او حتی به خاطر ژاوی و دیگر هم تیمی‌هایش هم نباید چنین واکنشی را نشان می‌داد. 

همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تلافی کردن این رفتار ستاره فرانسوی باشند و برنامه‌های خاصی را برای او در نظر بگیرند و به نظر می‎‌رسد که امشب، شب سختی برای دمبله در ورزشگاه مونتجوئیک باشد، اتفاقی که احتمالا به ضرر پی اس جی که چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)