Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:28:02 GMT

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۳۸۳

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش مناسب برف و مساعد بودن شرایط برای برگزاری جشنواره آدم برفی، برنامه مذکور در دریاچه زیبای شورابیل پیش‌بینی شده تا یکی از برنامه‌های مفرح و مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها برگزار شود.

شهردار اردبیل در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: جشنواره آدم برفی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه در ورودی اصلی دریاچه شورابیل برگزار خواهد شد و حضور تمامی خانواده‌ها و علاقه‌مندان در این برنامه بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف‌اللهیان با اشاره به تجلیل از نفرات برتر این جشنواره، یادآور شد: توجه به برنامه‌ها و بازی‌های زمستانی از ضرورت ویژه‌ای برخوردار بوده که در راستای جذب گردشگران زمستانی نیز می‌تواند کمک کند.

به گفته وی ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی برای خانواده‌ها یکی از مهمترین برنامه‌های دراولویت قرار گرفته شهرداری‌ها بوده و در این راستا شورای شهر و شهرداری اردبیل نیز اهتمام ویژه‌ای نسبت به برجسته‌سازی چنین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی دارد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه خلاء‌های توجه به چنین برنامه‌های مفرحی باید پر شود، یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های آدم برفی و تندیس یخی یکی از برنامه‌های رایج در شهرهای سرد و کوهستانی استان بوده که با گرایش و استقبال مناسب اقشار مختلف مردم نیز همراه می‌شود.

کد خبر 4543279

منبع: مهر

کلیدواژه: آدم برفی اردبیل حمید لطف اللهیان زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، خسرو امیدوار اظهار کرد: همچنین کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی، از سال ۱۴۰۲ بر اساس شیوه نامه مراقبت موقت، به عنوان مهمان به خانواده‌های متقاضی میزبانی سپرده می‌شوند تا پیگیری‌ها جهت بازپیوند ایشان با خانواده نسبی یا ایجاد شرایط فرزندخواندگی این دسته از عزیزان، به عمل آید و این کار با هدف حمایت از اقامت کودکان و نوجوانان در محیط خانوادگی صورت می‌گیرد.
وی افزود: نگرش جامعه به قبول سرپرستی کودکان در سنین بالاتر در سایه آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی خوب شده است و از سال ۱۳۹۹ با راه اندازی سامانه فرزندخواندگی تاکنون ۴۷۱ درخواست فرزندخواندگی در سامانه فرزندخواندگی ثبت شده و تعداد زیادی از این درخواست‌ها به دلیل عدم احراز شرایط متقاضیان رد شده است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: انتظار داریم زوجین فرزند پذیر، حضانت فرزندان گروه‌های خاص (دارای معلولیت یا نیازمند درمان) را نیز برای فرزندپذیری در نظر بگیرند و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸ مورد حکم حضانت صادر شد که ۱۰ فرزند واگذار شده از بین آنها در سنین بالای ۶ سال قرار داشتند.
امیدوار در تشریح چگونگی فرزندخواندگی گفت: فرایند فرزندخواندگی از زمان ثبت تقاضای زوجین در "سامانه فرزندخواندگی" شروع می‌شود و چنانچه زوجین پس از بررسی‌های کارشناسی، حائز شرایط باشند تا زمان تحویل کودک، تداوم خواهد داشت و پس از واگذاری کودک، نظارت‌های کارشناسی توسط کارشناسان مربوطه به صورت تماس تلفنی و بازدید‌های دوره‌ای تا سن ۱۸ سالگی فرزندان ادامه خواهد یافت.
وی افزود: از مزایای این طرح این است که کودکان و نوجوانان علاوه بر بهره مندی از امکانات و خدمات خانواده میزبان، مجبور به اقامت در مراکز شبانه روزی نخواهند بود و از آنجایی که یکی از مهمترین کارکرد خانواده، تعاملات عاطفی بین اعضای خانواده در راستای رشد تربیتی و اجتماعی است، سیاست اصلی دفتر امور کودکان و نوجوانان تقویت برنامه مراقبت از فرزندان در درون خانواده است.
طبق اعلام اداره کل بهزیستی استان اردبیل بیش از ۲۷ هزار خانوار در این استان تحت پوشش هستند و از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی