Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص برگزاری اردو‌های انتخابی گفت:ما در ۴ مرحله اردو‌های مختلفی را برگزار و مرتبا بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. در گروه اول که بازیکنانی بودند که در تیم ملی فوتبال نوجوانان بوده و تجربه بازی‌های بین المللی و اردو‌های مختلفی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دوم توسط استعدادیاب‌های هر استان انتخاب شده که آن‌ها را مد نظر داشته و گروه سوم مربوط به بازیکنانی هستند که در مسابقات آموزشگاه‌ها به رقابت پرداخته و استعدادیابی شدند. گروه چهارم نیز توسط اعضای کادر فنی از رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول جوانان شناسایی شده اند.

وی گفت: در واقع حدود ۱۰۰۰ بازیکن را زیر نظر خواهیم داشت و در نهایت اردو‌های انتخابی و ارزیابی بازیکنان تا پایان فروردین ماه ادامه دارد تا بتوانیم شاکله تیم ملی را شناسایی و تمرینات جدی خود را آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: مهمترین مسابقه‌ای که پیش روی خود داریم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است که اواخر شهریور ماه برگزا رمی شود. ما پس از برگزاری این اردو‌های انتخابی، از اردیبهشت ماه استارت اردو‌های اصلی خود را خواهیم زد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه‌های تمرینی و فعالیت‌های آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی آغاز می‌کنند. در این میان برگزاری بازی‌های دوستانه و حضور در تورنمنت‌های مختلف نیز مد نظرمان است چرا که بازیکنان نیاز به مسابقه دوستانه دارند تا علاوه بر کسب تجربه و اعتماد به نفس، کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد.

بیشتر بخوانید: آغاز کلاس مربیگری فوتبال پایه با حضور مدرسان نروژی

انتهای پیام/

ارزیابی  ۱۰۰۰ بازیکن  در اردوهای تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پارسایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد سال جاری برگزار شود.

وی بیان داشت: این اردو تا هفتم اردیبهشت به میزبانی استان تهران برپا می‌شود.

پارسایی اظهار داشت: ماهان دولتخواه، بنیامین خداوردیان، امیر حسین کرمی، مهرشاد دانشی، روح الله عادلخانی، احمدرضا آرام، شش بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

کد خبر 6085382

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!