Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:17:16 GMT

اختتامیه نخستین جایزه جمالزاده برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۵۱۷

اختتامیه نخستین جایزه جمالزاده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر این جایزه با بیان این مطلب گفت: فراخوان جایزه مهر ماه امسال اعلام شد و با اینکه مدت دریافت آثار کمتر از دو ماه  بود 1547 اثر به دبیرخانه جایزه جمالزاده رسید. این اتفاق ما را شگفت زده کرد و یک رکورد تازه در جشنواره های ادبی کشور محسوب میشد. داوری این آثار با همت نویسندگان و مدرسان داستان نویسی برجسته اصفهان و ایران در دو مرحله انجام شد و امروز زمان به ثمر نشستن تلاش هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا روحانی ادامه داد: 29 بهمن ماه در حضور جمعی از اهالی و اصحاب فرهنگ و ادبیات اصفهان و ایران گرد هم خواهیم آمد تا دفتر نخست را به انتها ببریم و گشایش دومین دفتر را زمزمه کنیم.

او اضافه کرد: حسن میرعابدینی منتقد ادبی و پژوهشگر ادبیات داستانی معاصر ایران سخنران ویژه این مراسم خواهد بود و علیرضا معینی مجری صاحب سبک کشورمان به عنوان مجری پشت تریبون خواهد رفت. قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان نیز در این مراسم حضور داشته و به ایراد سخن می پردازد و معرفی برگزیدگان و نفرات برتر این جایزه در حضور چهره های برجسته و سرشناس ادبیات و هنر مانند کیومرث پوراحمد، ناهید طباطبایی، نفیسه مرشد زاده، سروش صحت، سارا سالار، آرش صادق بیگی، مریم حسینیان، مهدی ربی، سینا دادخواه  و اهالی ادبیات و فرهنگ اصفهان انجام خواهد شد.

کد خبر 4543294 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات جایزه ادبی محمدعلی جمال زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش ثقفی نیا صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه طرح ملی بشردوستانه که به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کامیاران برگزار شد، سعادتی بود که در خدمت جوانان و امدادگرانی حضور یابیم که همه چیز خود را برای خدمت بی منت به هموطنان گذاشتند.

وی افزود: خدمات داوطلبان هلال احمر برای تسکین آلام بشری و برای مردمی که در همه جا احساس امنیت و آرامش داشته باشند، قابل تقدیر است.

ثقفی نیا اعلام کرد: به تاسی از پیامبر اکرم (ص) هر جا شخصی ندای کمک خواست، هلال‌احمر ها به کمک مردم شتافتند کمک‌های بشردوستانه و بدون هیچ چشم داشتی به صورت شبانه روز انجام شده است.

وی بیان داشت: هلال احمر در میان مردم جایگاه ارزشمندی دارد و در شرایط سخت، امدادگران و جوانان در کنار هموطنان بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 6080796

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی