Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – کادر فنی تیم ملی تکواندو زنان، 'فاطمه حسام' ورزشکار گلستان را به اردوی تیم دانشجویان دختر بخش پومسه جهت اعزام به رقابت های یونیور سیاد 2019 ایتالیا دعوت کرد.

رییس هیات تکواندو استان گلستان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم دانشجویان دختر در بخش پومسه با حضور 22 ورزشکار در تهران، برترین های این رشته به این اردو فراخوان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالحکیم فیروزی اظهار داشت: سی امین دوره مسابقات یونیور سیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 تا 23 تیرماه سال آینده در شهر ناپل ایتالیا برگزار می شود.
وی ادامه داد: با توجه به حضور موفق فاطمه حسام در مسابقات یونیورسیاد سال 2017 در چین و کسب مدال برنز این رقابتها، انتظار می رود که مدال امسال این تکواندو کار ارزنده گلستان خوشرنگتر باشد.
به گفته وی، مهسا صادقی، سارا بوربور، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و دلارام برنقوری دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم‌ملی پومسه دانشجویان دختر ایران هستند.
به گزارش ایرنا در استان گلستان 6هزار و 521 نفر بیمه شده ورزشی در رشته تکواندو فعالیت دارند.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو بانوان ايتاليا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بازیکنان اردوی تیم ملی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۷ سال جهان از ۳ تا ۱۰ شهریور راهی بلغارستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا