Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:38:36 GMT

راه های آذربایجان شرقی با وجود بارش برف باز است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۶۲۹

راه های آذربایجان شرقی با وجود بارش برف باز است

تبریز - ایرنا - سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی راه های فرعی و اصلی استان با وجود بارش برف باز بوده و تردد در آن ها در جریان است.

سرهنگ رضا کریمی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در عین حال از لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان خبر داد، افزود: استفاده از زنجیر چرخ برای تمامی خودروهای سبک و سنگین ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از هموطنان خواست از مسافرت های غیر ضروری در جاده های استان با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم خودداری کرده و در صورت ضرورت خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و پوشاک مناسب و پتو به همراه داشته باشند.
سرهنگ کریمی نژاد با تاکید بر اینکه رانندگان پیش از سفر از وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند، اضافه کرد: رانندگان وضعیت چراغ های عقب و جلو، بخاری و برف پاکن های خودرو خود را کنترل کنند.
بر اساس اعلام معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی بارش برف به واسطه فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از نقاط استان ادامه دارد و بتدریج در بعداز ظهر ضعیف می شود.
محمد اشجعی با اشاره به اینکه بیشترین بارش 12 ساعت گذشته از سراب به یمزان 24.7 میلی متر گزارش شده است و ارتفاع برف در این شهرستان به 30 سانتی متر رسیده است، گفت: کمینه دمای هوا هم در زمان حاضر مربوط به سراب با 5 درجه سانتی گراد زیر صفر است.
بر اساس این گزارش در زمان حاضر بارش برف در شهرستان های جلفا، کلیبر، اهر، سراب، مرند، هریس و ملکان ادامه دارد.
/3071/6120

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي راه هاي استان آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی