Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوانی با اشاره به برخی واکنش‌های اجتماعی نسبت به یکی از کلیپ‌های منتشر شده در ارتباطات با عملکرد و اقدامات روزهای بارانی، گفت: مردم حقایق و تلاش‌ها را بهتر می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، «حامد رضوانی» در این ارتباط اظهار کرد: طی روزهای اخیر که باران رحمت الهی در شهر به وقوع پیوست، فارغ از نگاه به دلایل آبگرفتگی، شاهد این مسئله در برخی از معابر شهر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هدف از ساخت این کلیپ نمایش بخشی از سختی کار در مجموعه شهرداری و بدون سناریوی قبلی بوده است، افزود: طی سال‌های گذشته و در دوران مدیریت شهردار کنونی، شهردار بندرعباس مستقیما به مدیریت رفع نقاط  آبگیر ورود کرده و نتایج حاصل از این حضور کاملا ملموس است.

 

رضوانی خاطرنشان کرد: در بارندگی اخیر نیز شهردار بندرعباس با وجود فعالیت سایر تیم‌های مدیریتی و کارگری در سطح شهر حضور یافته و بر اساس گزارش‌های دریافتی، اقدام به مدیریت رفع آبگرفتگی این بخش‌ها کرده و آنچه در کلیپ منتشر یافته مشاهده می‌شود، چیزی جز گواه این مسئله نیست.

 

وی با اظهار اینکه ایراد وارده به تصاویر انتخابی و تدوین کلیپ مربوط به حضور مستقیم شهردار در بارندگی اخیر مشهود و پذیرفته است، گفت: چنانچه بخشی از تصاویر این کلیپ مسئله‌ای جز حقیقت را القاء کرده، از حضور مردم و کارگران خدوم مجموعه شهرداری بندرعباس عذرخواهی می‌کنم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در کلیپ مورد نظر، استفاده از لوازم و ابزار انفرادی از سوی گروه‌های دیگر کارگری مشهود بوده و تنها یکی از گروه‌ها که قرار بوده در عمق بیش از یک متر آب، اقدام به رفع گرفتگی کانال کنند، با توجه به سختی استفاده از برخی تجهیزات مانند چکمه در این شرایط، به ناچار و برای سهولت در انجام این امر از چکمه استفاده نکرده‌اند.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: شهروندان فهیم شهر بندرعباس به عینه شاهد خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس و خصوصا شخص شهردار هستند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد فاطمیه ایام فاطمیه حادثه تروریستی انقلاب اسلامی جشنواره موسیقی فجر واکنش های اجتماعی شهرداری بندرعباس عذرخواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج