Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و دیگر مسئولان استانی رونمایی شد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار اعضای دبیرخانه کانون مساجد استان و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب‌الزمان گرگان و آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد اظهار کرد: مسجد اهمیت و جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسجد سبب پاکیزه و آراسته شدن روح انسان می‎شود، تاکید کرد: باید بتوانیم از طریق فرهنگ و هنر نقش مسجد را به نمایش در بیاوریم و اثر فیلم‎های مردمی بسیار مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس درب مساجد برای اعزام رزمندگان به جبهه‎های جنگ باز شد و مردان مومن انقلابی و جهادی که آموزش‎های نظامی ندیده بودند به میدان عمل جهاد ورود پیدا کردند و بسیاری از استعدادها متجلی شد و این مهم سبب پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد.

حکمت معنوی وصایای شهدا|مستحکم ترین پایگاه ما مسجد است برنامه مجازی "چهل مسجد چهل خبرنگار" در گیلان برگزار می‌شود بخشی از مصلی قدس قم به‌عنوان«مسجد جمعه» نام‌گذاری شد نورمفیدی تاکید کرد: جوانان و عزیزانی که اهل مسجد هستند با فعالیت‎های خود و ساخت فیلم‎های کوتاه صحنه‎هایی را به نمایش در می‎آورند تا بتوانند هدفی را که خدا در قرآن مطرح می‎کند به هر شکلی که می‎شود توسعه دهند وباید این موضوع را مهم بشماریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان متذکر شد: باید در راستای حفظ اسلام و انقلاب در جامعه تلاش کنیم، پیروزی انقلاب به سادگی بدست نیامده و خدای متعالی موسی زمان را فرستاد تا ذلتی که 2 قرن در این کشور وجود داشت از بین ببرد.

نورمفیدی تاکید کرد: امروز به جایی رسیدیم که داماد شاه از انقلاب اسلامی دفاع کرد و می‎گوید ایران به جاهایی رسیده و اینهایی که بر علیه ایران حرف می‎زنند مزدور هستند.

وی افزود: سقوط آمریکا نیز نزدیک شده و این یک سنت الهی است و وقتی ظلم بسیار زیادی شود از هم می‎شکند، اراده خداوند این است که مستضعفین پیروز شوند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سربلند میدان» به تازگی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید. سردار حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

پس از شهادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی او در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» نوشته سعید علامیان منتشر و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال ۱۴۰۲ رونمایی شد.

کتاب «سربلند میدان» حاصل ۸۰ ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از هم‌رزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

این کتاب متشکل از ۱۹ فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت می کنند.

چاپ سوم این کتاب با طرح جلد جدید عرضه شده است.

کد خبر 6081679 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد