Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت- ايرنا- سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره کل هواشناسي گيلان گفت: بيشترين ميزان بارندگي طي 24 ساعت گذشته در آستارا با افزون بر 35 ميليمتر بارش باران ثبت شده است.

مازيار غلامي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همچنين ميزان بارندگي طي 24 ساعت گذشته براي رشت 34 ميليمتر ، تالش 30 ميليمتر ، بندرانزلي 27 ميليمتر ،رودبار 21 ميليمتر ، لاهيجان 21 ميليمتر ، منجيل 13 ميليمتر ، رودسر 10 ميليمتر و جيرنده شش ميليمتر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: براي ماسوله نيز 28 ميليمتر بارندگي و 14 سانتيمتر برف و در ديلمان بارش 15 سانتيمتر برف در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
وي با اشاره به کاهش دما از روز گذشته در استان گفت: به طور مثال دماي هواي شهر رشت روز گذشته 10 درجه سلسيوس بود که با حدود چهار درجه کاهش به شش و چهار دهم درجه سلسيوس رسيده است.
غلامي در ادامه با اشاره به نقشه هاي هواشناسي پيش بيني کرد براي امروز ( شنبه) بارندگي را با شدت و ضعف در استان داريم و بر همين اساس هواي نيمه ابري تا ابري و مه آلود ، بارندگي و وزش باد و ارتفاعات بارش برف و بتدريج کاهش ناپايداري مورد انتظار است.
وي اضافه کرد: همچنين براي فردا ( يکشنبه) آسماني نيمه ابري تا ابري و مه آلود ، بارش پراکنده و بتدريج کاهش ابر و خروج سيستم از منطقه در استان پيش بيني مي شود.
وي ادامه داد: براساس نقشه هاي هواشناسي براي روز دوشنبه شاهد آسماني صاف تا قسمتي ابري ، افزايش نسبي دما و ارتفاعات يخبندان و افزايش ابر از اواخر وقت و برخي نقاط بارندگي را براي استان خواهيم بود.
به گفته سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره کل هواشناسي گيلان ؛ از سه شنبه سيستم سرد و بارشي به منطقه نفوذ مي کند.
7296 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شبانه روز گذشته همه ایستگاه‌های هواشناسی استان، بارش باران را ثبت کرده اند که قوچان با ۱۰ و مشهد با هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.

زهرا آهنگرزاده افزود: هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی در حال بارش است که به تدریج این بارش‌ها در نقاط شرقی و شمالی استان شدت خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامد‌های وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۳ و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است و کلانشهر مشهد نوسات دمایی هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • از کاهش ۵۰ درصدی بارندگی در استان کرمان تا آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش‌رو
  • ثبت۸۳ میلیمتر بارندگی در چناران و گلبهار
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد
  • افزایش ۴۸ درصدی میزان بارش باران در تربت‌حیدریه
  • بیشترین میزان بارندگی سیستان و بلوچستان در مولتان به ثبت رسید