Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:59:01 GMT

تیم های برتر مسابقات پرورش اندام زنجان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۸۷۶

تیم های برتر مسابقات پرورش اندام زنجان مشخص شدند

زنجان - ایرنا - مسئول کمیته پرورش اندام هیات بدنسازی استان زنجان گفت: مسابقات فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام (بادی بیلدینگ) قهرمانی باشگاه های این استان برگزار و تیم های برتر مشخص شدند.

جلال مولایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها، جمعه /26 بهمن/ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 78 ورزشکار در قالب 10 تیم از شهرستان های مختلف این استان در سالن شهید صیاد شیرازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و با قضاوت 9 داور به مصاف هم رفتند.
مولایی تصریح کرد: این مسابقات با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و مدیریت مناسب، به صورت منظم و شایسته و بدون هیچ مشکلی در این شهرستان برگزار شد که در پایان نتایج زیر حاصل شد.

فیزیک
.......
1- باشگاه فیزیک زنجان
2- باشگاه اکسیر ابهر
3- باشگاه لئو ابهر

بادی کلاسیک
...................
1- باشگاه نامجو ابهر
2- باشگاه برادران ابهر
3- باشگاه خانه ورزش خرمدره

پرورش اندام (بادی بیلیدنگ)
.....................................
1- باشگاه نامجو ابهر
2- باشگاه لئو ابهر
3- باشگاه خانه ورزش خرمدره
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان فعال است و 10 هزار ورزشکار نیز به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی زن هستند.
تمام شهرستان های استان زنجان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعال هستند و به منظور تمرکززدایی تصمیم بر این است که مسابقات استانی این رشته ورزشی به ترتیب در سایر شهرستان ها نیز برگزار شود.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدنسازي مسابقات استاني جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟