Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کرمان با بیان اینکه برنامه‌های کنگره شهدای کرمان عملا با افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کشور در کرمان آغاز شد گفت: امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در کرمان برگزار کنیم که ضمن ارسال پیام شهدا به جامعه به الگویی برای سراسر کشور تبدیل شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در آئین افتتاح نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری نخستین برنامه از دومین کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی چند روز گذشته افزود: این شهدا توسط عوامل وابسته به استکبار به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان از سال گذشته جلسات مقدماتی خود را آغاز کرده است گفت: از مجموعه نظرات همه اقشار استفاده کردیم تا بتوانیم یک مراسم باشکوه داشته باشیم.

فرمانده سپاه کرمان: ملت ایران در ادامه راه شهدا هیچ تردیدی نداردفرمانده سپاه کرمان: روزانه 6500 دانش‌آموز از موزه دفاع مقدس استان کرمان بازدید می‌کنندفرمانده سپاه کرمان: روزانه 6500 دانش‌آموز از موزه دفاع مقدس استان کرمان بازدید می‌کنند

وی با عنوان اینکه نهم اسفند مراسم اجلاسیه کنگره 6500 شهید استان کرمان در مصلی امام علی(ع) برگزار می‌شود بیان کرد: بنا داریم برنامه‌های اجرایی کنگره در مدت سه تا پنج ساله بعد از برگزاری اختتامیه کنگره ادامه یابد و به پایان برسد.

ابوحمزه با بیان اینکه امروز شاهد مراسم افتتاحیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کشور در کرمان هستیم و برنامه‌های کنگره عملا از امروز در کرمان آغاز می‌شود گفت: امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در کرمان برگزار کنیم که ضمن ارسال پیام شهدا به جامعه به الگویی برای سراسر کشور تبدیل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با یادآوری اینکه مردم ما به‌خوبی و با بصیرت کامل در مراسم یوم‌الله 22 بهمن حاضر شدند افزود: مردم ما نشان دادند که از آرمان‌های شهدا کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان پیش‌بینی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان، اظهار داشت: جلسات ستاد اجرایی ما 15 مورد بوده و در ایام پیش رو این جلسات فشرده‌تر برگزار می‌شود و 13 جلسه اندیشه‌ورزی تشکیل شده است.

وی از تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان خبر داد و افزود: بحث دیدارهایی که در سال گذشته با پیگیری کمیته‌ها انجام شد، با تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان 70 درصد، آزادگان و همسران شهدا دیدار انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ابراز داشت: بیش از 200 هزار سند جمع‌آوری و اسکن و با 900 خانواده شهدا مصاحبه انجام شده است و بیش از 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب کنگره ملی شهدای کاشان گفت: یک اجلاسیه و 370 یادواره شهدا در کاشان برگزار شد و احیای مکان‌یادها نیز از دیگر اقدامات بوده است و این امکان نقاطی است که در زمان دفاع مقدس در کاشان استفاده‌های متعددی صورت گرفته است.

اکبری تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است مدارسی که بیش از 10 شهید دارند، یادواره شهدای دانش‌آموز آن مدارس حتما برگزار شود و بحث مردمی‌سازی نیز در کنگره ملی شهدای کاشان نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که 12 گروه مردمی رسانه‌ای پای کار کنگره ملی شهدای کاشان آمدند.

وی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه عکس از سوژه‌های ویژه در قالب کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد: هر قشر و طیف که بالای 100 شهید دارد، مقرر شده تا برای آن اقشار اجلاسیه برگزار شود و از سوی دیگر در 120 مدرسه کاشان نیز برنامه یادواره شهدا برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در 32 یگان، لشگر و منطقه حضور موثر داشته و بیشترین حضور رزمندگان کاشانی نیز در لشکرهای مرتبط با استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است