Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم استقلال تهران اظهار کرد:با توجه به اینکه ۲ تیم تقریبا شرایط یکسانی در جدول رده بندی داشتند، بازی روز گذشته برای هر ۲ تیم ۶ امتیاز بود که تیم ما در نیمه دوم توانست گلزنی کند و بعد از آن بازیکنان بازی را اداره کردند و پیروز این بازی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره استقبال تماشاگران از بازی بیان کرد: حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام مهمتر از نتیجه گیری ما بود و بیش از ۸۰ هزار نفر در استادیوم بودند و حتی در کوه‌های مشرف به ورزشگاه هم هواداران بازی را تماشا می‌کردند. به هر حال هواداران ما با حضور ۱۲۰ هزار نفری حماسه آفریدند. آن‌ها در هوای نامساعد تبریز تا لحظه آخر تیم خود را تشویق کردند و دست هواداران خود را می‌بوسم که سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که بهترین تماشاگر دنیا هستند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم تیم خود را تنها نگذارند.

شادی گل دژاگه در همه جای دنیا مرسوم است

آذرنیا درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند که دژاگه باید به علت خوشحالی بعد از گلش اخراج می‌شد، گفت: شادی گل اشکان دژاگه در همه جای دنیا مرسوم است و زمانی که او گل ۶ امتیازی زد باید در حد و اندازه همان گل شادی کند و کار غیر اخلاقی انجام نداد. دژاگه یکی از بهترین بازیکنان ما بود و یک گل حرفه‌ای هم زد و به نظرم به درستی داور این بازیکن را اخراج نکرد.

سرپرست تراکتورسازی درباره اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت داور بازی گفت: به نظرم در برخی از صحنه‌ها اتفاق خاصی رخ نمی‌داد، اما استقلالی‌ها با هر سوت داور اعتراض می‌کردند. به هر حال شفر سرمربی استقلال نظرش را بیان کرده است، اما داور بازی به خوبی قانون را در زمین بازی اجرا کرد.

سازمان لیگ مجوز بازی شجاعیان را صادر کرد

او درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی از باشگاه استقلال به علت بازی دادن داریوش شجاعیان شکایت می‌کند، بیان کرد: سازمان لیگ مجوز بازی شجاعیان را داده بود و این بازیکن مشکلی برای بازی کردن نداشت. همچنین مدیریت باشگاه در این باره تصمیم می‌گیرد.

آذرنیا درباره بازی نکردن کوین کنستانت اظهار کرد: همانطور که سرمربی تیم بیان کرد کنستانت مدتی که بازی نکرده است و هنوز رضایت لیکنز را نتوانسته جلب کند به همین علت بازی نمی‌کند. البته در دیدار‌های بعد‌ی با صلاحدید سرمربی تیم بازی می‌کند.

همکاری با بل‍ژیکی‌ها به سیاست کلان مدیریت باشگاه بستگی دارد

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره حضور سفیر بلژیک در تبریز گفت: لیکنز سرمربی تیم اهل بلژیک است و سفیر بلژیک را روز گذشته به تبریز دعوت کرد و او هم در ضیافت شام باشگاه شرکت کرد. به هر حال همکاری دو جانبه میان باشگاه ما و بلژیکی‌ها به سیاست کلان مدیریت بستگی دارد، اما به طور حتم لیکنز با همشهری‌های خود در ارتباط است تا از تجربیات آن‌ها در حوزه فوتبال استفاده کند.

او درباره وضعیت لی اروین اظهار کرد: وضعیت اروین تا چند روز آینده مشخص می‌شود. به هر حال حمایت مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه باعث شد که نتیجه خوبی برابر تیم استقلال بگیریم. همچنین همدلی در بین اعضای تیم به وجود آمده است و همین موضوع باعث شده که با قدرت در لیگ برتر پیش برویم.

آذرنیا در پایان خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت است و ما باید بازی روز گذشته با استقلال را فراموش کنیم و آن را به تاریخ بسپاریم و تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی معطوف کنیم.

بیشتر بخوانید: 

قانون درباره شادی گل اشکان دژاگه مقابل استقلال چه می‌گوید؟

تراکتورسازی تبریز ۱ - ۰ استقلال تهران/ پیروزی خانگی تبریزی‌ها مقابل شاگردان شفر + فیلم

ضیافت شام تراکتوری‌ها برای سفیر بلژیک

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی نبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد