Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نخستین جلسه ترم دوم آموزش مهارت‌های تلحینی تلاوت، یکشنبه، 28 بهمن‌ماه از ساعت 15:30 تا 17:30 ویژه دانشجویان دختر و پسر علاقه‌مند در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
این جلسه با تدریس محمد کاکاوند، قاری ممتاز کشور همراه است. همچنین در پایان هر ترم از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و برای افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند و به صورت مستمر و منظم در کلاس‌ها حضور داشتند، گواهینامه صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طی این جلسه، گواهینامه و هدایایی برای قرآن‌آموزان محمدرضا حریری، فرزاد واعظ، حمیدرضا پورطالبی، علی برات‌پور، علیرضا ناصری‌نیا، متین صفری‌نسب، مهدی قوامی، محمدجمال سبزعلی‌یزدی، مجتبی خوش‌سخن و خانم حسن‌پور در نظر گرفته شده است. اینها حد نصاب را در ترم اول این دوره آموزشی کسب کردند.
یادآوری می‌شود، دانشجویان متقاضی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مسجد دانشگاه تهران به نشانی www.utmosque.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی دانشگاه تهران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود