Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- وزیر خارجه فرانسه با انتقاد از تصمیم آمریکا برای خروج از سوریه، سیاست این کشور در برابر سوریه را "معما" خواند.

 ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در حاشیه حضورش در کنفرانس امنیتی شهر مونیخ با اشاره به وجود برخی نکات در سیاست آمریکا در قبال سوریه که فهمیده نمی‌شوند، گفت: چگونه آمریکا می‌تواند علیه ایران جدی بوده و در عین حال تصمیم به خروج از شمال شرق سوریه داشته باشد با اینکه می‌داند این امر به ایران فرصتی برای حضور در منطقه خواهد داد؟ این برای من یک معماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تاریخ ۱۹ دسامبر اعلام کرد که قصد دارد نیروهای خود را به بهانه پیروزی بر داعش از سوریه خارج کند.

مسؤولان آمریکایی مدت‌هاست اینگونه تخمین می‌زنند که اجرای کامل این طرح تا مارس یا آوریل ادامه خواهد یافت،‌ آنها از تعیین جدول زمانی دقیقی برای این عملیات در شرایط فعلی جنگ که امکان پیش‌بینی را سخت کرده است، خودداری می‌کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت

استفان سژورنه وزیر خارجه فرانسه یکشنبه شب اذعان کرد که پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

به گزارش جماران، ایرنا نوشت: سژورنه در مصاحبه با تلویزیون فرانسه گفت: ما مسئولیت‌های خود را اجرا می‌کنیم زیرا جزو بازیگران در امنیت منطقه هستیم.

وی همچنین اظهار کرد که فرانسه در اردن و امارات متحده عربی پایگاه‌های نظامی دارد.

وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که سفیر ایران را در رابطه با حمله تنبیهی به رژیم صهیونیستی، به وزارت خارجه دعوت کرده است.

سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات این کشورها در قبال پاسخ متقابل ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان به وزارت امور خارجه ایران احضار شدند.

دیگر خبرها

  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • ببینید | تعبیر جالب فرمانده انگلیسی از گستردگی حملات ایران؛ بزرگترین حمله پهپادی تاریخ!
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا
  • بررسی خروج نظامیان آمریکایی، در سفر نخست وزیر عراق به آمریکا