Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا هشدار داد خودروهای گذر موقت قابل خرید و فروش نیستند.

به گزارش عصر ایران سرهنگ سعید روحی با اشاره به این که در برخي از سايت هاي خريد و فروش خودرو به جهت عدم آگاهي متقاضيان تبليغاتي در خصوص فروش خودرو پلاك گذر موقت درج شده است تصریح کرد: اينگونه خودروها قابليت نقل و انتقال مالكيت و يا حتي واگذاري موقت را ندارند و خريداراني كه به اين مطلب توجه نکنند مالباخته و متضرر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خودروهاي پلاك گذر موقت در هر شرايطي حق تردد بيش از آنچه در اسناد و پلاك درج شده را ندارند.
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص مهلت تردد خودروهای گذر موقت در سرزمین اصلی گفت: خودروهای مناطق آزاد حداکثر یکماه و سایر خودروهایی که از مرزهای کشور وارد می شوند با توجه به کشور مبدا بین ٣ تا ۶ ماه حداکثر مجازند در سرزمین اصلی تردد کنند.

وی گفت: نام راننده مجاز خودروهاي پلاك گذر موقت در اسناد صادره از سوي راهنمايي و رانندگي درج گرديده و ساير اشخاص حق رانندگي با آن را ندارند.

به گفته وی تمديد پروانه ورود موقت توسط گمرك بدون اخذ پلاك از راهنمايي و رانندگي مجوزي براي تردد تلقي نمي گردد و ممنوع مي باشد. در صورت تردد پس از پايان اعتبار، بعنوان خودرو قاچاق با آن برخورد مي شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودروی گذر موقت پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مشاوران املاک درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، میثم آذرسا با اشاره به منع قانونی خرید و فروش امتیاز مسکن ملی، اظهار کرد: بر حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی تعدادی از مشاوران املاک در سطح شهر‌های استان اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به این مشاوران اعلام می‌کنیم هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.
وی افزود: هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.
آذرسا عنوان کرد: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • سوالات گواهینامه رانندگی خرید و فروش می شود؟
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید
  • خرید و فروش سوالات گواهینامه رانندگی هم داریم؟
  • هشدار به مشاوران املاک درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی