Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صبوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شکست برابر مس سونگون در خانه نمی‌تواند نتیجه راضی کننده‌ای برای ما باشد زیرا ما با وجود همه تفاوت‌هایی که بین دو تیم وجود دارد به دنبال پیروزی در قم بودیم اما باید بپذیریم که پیروزی در مجموعه‌ای از شرایط و پیش نیازها خلق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر تیمی قرار گرفتیم که برای قهرمانی بسته شده، امکانات فوق العاده‌ای دارد و بازیکنان بسیار باکیفیتی در اختیار گرفته است در حالی که چشم انداز و داشته‌های تیم سوهان محمد سیمای قم هرگز در چنین سطحی نبوده است اما بازیکنان تیم سوهان محمد سیما برابر مس سونگون غیرتمندانه جنگیدند.

سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: فکر می‌کنم با تمام تفاوت‌های بین دو تیم، بازی پایاپایی برابر مس سونگون به نمایش گذاشتیم و دریافت ۲ گل بر روی اشتباهات فردی که نباید رخ می‌داد نقش مهمی در رقم خوردن پیروزی ۴ بر ۳ تیم مس سونگون در قم ایفا کرد اما این نتیجه سبب نمی‌شود از زحمتی که تیمم کشیده عبور کنم.

صبوری بیان داشت: با همه این تفاسیر هنوز هم ناامید نیستیم و یک بازی دیگر برابر مس در تبریز در پیش داریم و هیچ چیز غیر ممکن نیست. می‌خواهیم در بازی برگشت بازی خوبی در تبریز انجام دهیم و یک گل اختلاف آن قدر زیاد نیست که به جبران آن فکر نکنیم.

وی درباره تشویق تماشاگران پس از شکست تیم سوهان محمد سیما برابر مس عنوان کرد: همین که تماشاگران ما از نحوه عملکرد ما راضی باشند برای ما یک دنیا ارزش دارد و این بزرگواری و شعور تماشاگران ما را می‌رساند که درک می‌کنند ما با تمام وجود برابر تیمی که از هر نظر از ما بهتر است جنگیده‌ایم.

سرمربی تیم سوهان محمد سیما گفت: امیدوارم فوتسال قم در سال‌های آینده بیشتر حمایت شود. تیم‌های لیگ برتری به حمایت بیشتری نیاز دارند و این فوتسال است که می‌تواند چنین شوری در بین ورزش دوستان قمی ایجاد کند.

کد خبر 4543295

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد