Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: «خدارحم حیدری» از مجروحین حادثه تروریستی نیکشهر در پی شدت جراحات به شهادت رسید. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

غلامعلی ثموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: خدارحم حیدری از مجروحین حادثه تروریستی نیکشهر صبح امروز در پی شدت جراحات به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این حادثه تروریستی 13 بهمن در ناحیه بسیج نیکشهر توسط گروهک تروریستی جیش الظلم رخ داد که طی آن یک نفر شهید و پنج نفر مجروح شدند، افزود: پس از مرتضی علی احمدی که اولین شهید این حادثه بود، خدارحم حیدری پس گذشت 15 روز بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد و آمار شهدای این حادثه به دو نفر افزایش یافت.

پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی نیکشهر در زاهدان تشییع شداسامی شهید و مصدومان حادثه تروریستی نیکشهر اعلام شدتازه‌ترین اخبار از حادثه تروریستی نیکشهر؛ حال 2 نفر از مجروحان وخیم استوی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر شهید خدارحم حیدری که در حادثه تروریستی شهرستان نیکشهر مجروح شده بود فردا(یکشنبه 28بهمن) در زاهدان برگزار می‌شود.

ثموری افزود: این مراسم راس ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جامع آغاز شده و پیکر این شهید پس از تشییع در گلزار شهدای این شهر تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان نمود که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • شهادت نوه دیگر هنیه بر اثر شدت جراحات
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند