Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@22:50:02 GMT

جزئیات فوت دانش‌آموز اهوازی در مدرسه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۲۱۴۴

جزئیات فوت دانش‌آموز اهوازی در مدرسه

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در متن توضیحات آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز آمده است:

ظهر روز چهارشنبه (٢٤ بهمن‌ماه ٩٧) یکی از دانش‌آموزان پایه سوم دبستان ابن‌سینا به نام "حسین خالدی" در زنگ تفریح به قصد بازی در حیاط مدرسه به پاکت خالی آب‌میوه ضربه‌ای زد که متأسفانه سُر خورد و از پشت سر، بر زمین حیاط مدرسه سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از وقوع این حادثه، معاونین مدرسه بالای سر دانش‌آموز حاضر شدند و سریعاً اورژانس ١١٥ را مطلع کرده و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند اما متأسفانه این دانش‌آموز هیچ علائم حیاتی به اقدامات امدادی که بر روی وی انجام شد، نشان نداد و نیروهای امدادی ١١٥ اعلام کردند که این دانش‌آموز با همان ضربه اولیه فوت کرده است، سپس وی به بیمارستان بقایی اهواز منتقل شد.

بلافاصله پس از وقوع حادثه هیأتی متشکل از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز مسئول پیگیری این موضوع شدند. در عین حال با حضور نیروی انتظامی و اورژانس ١١٥، صورت جلسه‌ای نیز از چگونگی وقوع این حادثه و اقدامات امدادی تنظیم شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حادثه فوت دانش آموز زنگ تفریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان ، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، گفت: نیروهای امدادی هلال احمر تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی  کردند و در این مدت 96 نفر  اسکان داده است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اعلام حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

 بگفته وی: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد