Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم این مسابقات، بهمن عسگری پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه ۲ بر صفر جو کلاوای از انگلیس دارنده برنز امید‌های اروپا را شکست داد. سپس موفق شد ۵ بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.

او در ادامه یک بر صفر پاول آرتومونوف از استونی دارنده برنز امید‌های جهان در سال ۲۰۱۷ را برد و در نیمه نهایی ۲ بر صفر رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا روز یکشنبه با لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین وزن علی اصغر آسیابری ۶ بر ۲، چون سووی از چین تایپه نایب قهرمان آسیا را برد. در دومین دیدار ۸ برصفر نتیجه را به لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.او در این گروه ابتدا و پس از تساوی ۴، ۴ در وقت قانونی مبارزه مقابل روسلان یسماخانبت از قزاقستان با قانون سنشو برنده شد. سپس مقابل کن نیشیمورا از ژاپن با توجه به هانسوکو شدن حریف ۸ بر صفر پیروز شد.آسیابری روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با توماس اسکات آمریکایی مبارزه خواهد کرد.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، مجید حسن نیا ابتدا ۲ بر صفر‌های گوئن از ویتنام دارنده نقره رقابت‌های آسیایی را شکست داد. سپس ۶ بر یک بروس داگلاس از برزیل دارنده ۲طلا، یک نقره و یک برنز قابت‌های قهرمانی جهان را از پیش رو برداشت.در سومین دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ ماتیاس گارسیاگومز از اسپانیا را مغلوب کرد و در ادامه ۴ بر یک مقابل دارخان اسدیلوف قزاقستانی دارنده نقره و برنز جهان و برنز آسیا شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.او در این گروه یک بر صفر نادر عزوزی از تونس نایب قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۸ را برد تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با آرای صمدان از ترکیه دیدار کند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، امیررضا میرزایی در مبارزه اول ۹ بر یک فرانچسکو دی اونفریو از ایتالیا را شکست داد.در دومین بازی ۵ بر ۳ ماسامیشی فوناهاشی از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد. سپس با نتیجه ۸ بر ۶ مارسل تادیسی از مجارستان دارنده عنوان نایب قهرمانی جهان پیروز شد و در مبارزه چهارم مقابل استیون داکوستا فرانسوی دارنده عنوان قهرمانی جهان پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت.میرزایی در جدول شانس مجدد یک بر صفر موسی بک سلطان از قزاقستان دارنده نقره و برنز امید‌های آسیا پیروز شد و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف استفان پوکورنی از اتریش می‌رود.

دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان با حضور ۸۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور در دوبی امارات در حال برگزاری است.

تیم‌های برتر رقابت‌های تنیس روی میز کارکنان دولت در قزوین مشخص شدند

در پایان رقابت‌های تیمی سومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در قزوین آموزش و پرورش اردبیل قهرمان شد، شهرداری تهران در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های آموزش و پرورش گیلان و مناطق نفت خیز خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.

مسابقات انفرادی این رقابت‌ها امروز با شرکت ۷۸ ورزشکار برگزار می‌شود،خانه تنیس روی میز قزوین میزبان این رقابت‌ها است.

درخشش بانوان استان در رقابت‌های ایروبیک، استپ و ماراتن قهرمانی کشور

در پایان این رقابت‌ها در مسابقات تیمی استپ، دختران استان قهرمان شدند، در رقابت‌های ایروبیک هم، تیم بانوان استان بعد از آذربایجان غربی و بوشهر، عنوان سوم را کسب کرد،تیم بانوان استان در مجموع مسابقات هم بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

رقابت‌های ایروبیک، استپ و ماراتن قهرمانی بانوان کشور در دو بخش آماتور و حرفه با حضور ۱۸۰ ورزشکار از ۱۴ استان طی دو روز به میزبانی استان البرز برگزار شد.

مسابقات کشتی آزاد لیگ استان در آوج برگزار شد

درپایان این رقابت‌ها در رده سنی خردسالان تیم‌های آبیک، قزوین الف. اول و دوم شدند و تاکستان و محمدیه عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان هم تیم شال، تاکستان اول و دوم شدند و تیم‌های آوج و قزوین عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

این رقابت‌ها در ۲۸ وزن به میزبانی سالن تختی شهرستان آوج برگزار شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی شهرستان البرز برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها که در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد، در مجموع تیم‌های اتحاد البرز، کانون و ذوالفقار محمدیه عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۰ کاراته کا از شهرستان البرز به میزبانی محمدیه برگزار شد.

درخشش تیم نجات غریق بانوان استان در رقابت‌های لیگ کشوری

در پایان اولین دوره مسابقات نجات غریق بانوان باشگاه‌های کشور، زهرا تجدد در رشته ۱۰۰مترحمل ادمک با پای فین غواصی مقام دوم را کسب کرد،در بخش تیمی هم بانوان استان در مکان پنجم ایستادند.

مهدیه و سعیده ریاضی، الناز یخچالیان هدایت تیم استان را بر عهده داشتند و فریبا نجفی هم بعنوان داور در این رقابت‌ها قضاوت کرد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۲ تیم به میزبانی دانشگاه خوارزمی استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران