Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف الله جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موزه علوم و فناوری ایران یکی از موزه های تهران است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند.

وی افزود: مأموریت اصلی این مؤسسه پژوهشی بازسازی و معرفی دستاوردهای علمی ایران در دوران پیش و پس از اسلام و نیز نمایش اصول و تئوری‌های دانش و فناوری های روز دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موزه در محل پیشین کتابخانه قرار دارد، بیان کرد: این فضای کوچکی است که دانش آموزان و افراد علاقمند می توانند از آن بازدید کنند؛ البته فعالیت های موزه تنها به تهران اختصاص ندارد و برنامه هایی در شهرستان های مختلف در قالب نمایشگاههای سیار برای افراد علاقمند به بازدید از موزه برگزار می کنیم.

وی با اشاره به میزان بازدید از موزه ملی علوم و فناوری ایران گفت: این موزه امکان سرویس دهی روزانه تا هزار و ۲۰۰ نفر را دارد که امسال هم بین ۱۰ هزار تا ۱۵هزار نفر نسبت به سالهای گذشته بازدیدکننده بیشتری داشتیم.

به گفته وی، ما اکنون ساختمان مناسبی در اختیار نداریم و این باعث می شود نتوانیم برنامه های خود را گسترش دهیم.

رئیس موزه ملی علوم و فناوری گفت: بودجه موزه خوشبختانه کاهش پیدا نکرده ولی این بودجه در مقایسه با سرمایه گذاری سایر کشورها روی موزه های فناوری صفر است.

کد خبر 4543217 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان موزه ملی علوم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره در محوطه تاریخی دولتخانه صفوی و سایت تاریخی قلعه حسن صباح در منطقه الموت به صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان هستند .

علیرضا خزائلی با اشاره به ساعت کاری موزه ها و قلعه الموت خاطرنشان کرد: موزه ها از ساعت ۹ الی ۱۸ و قلعه الموت از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

دیگر خبرها

  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد