Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:38:32 GMT

آرامش به بازار فولاد بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۲۳۹۱

آرامش به بازار فولاد بازگشت

پول‌نیوز - امروز نرخ تمام محصولات فولادی از تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق و ... بدون تغییر در بازار عرضه شد.

با فروکش کردن التهابات بازار ارز و همچنین تعادلی که در عرضه و تقاضای محصولات فولادی ایجاد شده است، آرامش  به بازار فولاد برگشته است به طوری که در روز ۲۵ بهمن تمام قیمت‌ها در این بازار ثابت ماند و هیچ تغییری نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در فهرست قیمت انواع تیر آهن، قیمت‌ها ثابت بود. بر همین اساس هرشاخه تیرآهن ۱۲، ۶۸۰ هزار تومان، تیرآهن ۱۴ همانند روز‌های قبل ۸۳۵ هزار تومان و تیرآهن ۱۸ نیز ۹۲۸ هزار تومان عرضه شد.

همچنین نرخ انواع میلگرد نیز با نمایش تغییر صفر برای هر کیلو میلگرد ۱۰، ۱۲ و ۱۶ معادل ۴ هزار و ۴۸۰ تومان بود. در بازار پروفیل نیز شرایط همین گونه بود به طوریکه هرکیلو قوطی ۱۰ در ۲۰ برابر با ۵ هزار و ۶۴۰ تومان قیمت خورد. در این روز ناودانی هم بدون تغییر برای نمره ۸ به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۷۵۰ تومان قیمت گذاری شد. ورق گالوانیزه ۰.۴ هم ۹ هزار و ۱۵۰ تومان و ورق ۰.۷ با نرخ ۷ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید که هیچ گونه تغییری نداشت.

همچنین ورق سیاه ۲ هر کیلو ۵ هزار و ۶۵۰ تومان و ورق سیاه شماره ۴، ۵ هزار و ۲۰۰ تومان بود که بازاری آرام داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار فولاد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند روز قبل لیست اردونشینان کشتی آزاد از سوی کادرفنی اعلام شد، لیستی براساس نتایج رقم خورده در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی قاره‌ای؛ اتفاق ظاهرا عجیب هم نام کامران قاسم‌پور بود که همچنان در وزن ۹۷ کیلوگرم درج شده بود.

او بعد از سومی در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب و قرار گرفتن در جایگاهی پایین‌تر از امیرعلی آذرپیرا، متوجه شد که در وزن ۹۷ کیلوگرم شانسی برای حضور در المپیک ندارد چراکه قهرمان امید‌های جهان با شکست کایل اسنایدر آمریکایی و قهرمانی در زاگرب، نفر اول ۹۷ کیلوگرم شد و مشخصا شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک در گزینشی آسیایی داشت که همین اتفاق هم در بیشکک افتاد و باتوجه به وعده قبلی کادرفنی و فدراسیون در خصوص المپیکی شدن کشتی‎‌گیرانی که سهمیه المپیک را می‌گیرند، او خودش را به پاریس رساند.

از همان وقت بار دیگر نام کامران قاسم‌پور به عنوان مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم مطرح شد، خودش هم طی مصاحبه‌ای که داشت تلویحا موضوع را تایید کرد، اما بار دیگر در اردوی اصلی المپیکی که از امروز (پنجم اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده، نامش در جمع دعوتی‌های ۹۷ کیلوگرم بود، درحالیکه حسن یزدانی و هادی وفایی‌پور دو ۸۶ کیلوگرمی دعوت شده به اردو بودند.

اما ماجرای دعوت دوباره قاسم‌پور در این وزن چه بود؟ دارنده دو نشان طلای وزن ۹۲ کیلوگرم جهان، بعد از آنکه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داد، اولین مسابقه‌ای که پشت سر گذاشت، تورنمنت زاگرب و آن هم در وزن ۹۷ کیلوگرم بود. برای این رقابت‌ها وزنش را به ۹۳ کیلوگرم رسانده بود. در ادامه جراحی فتق انجام داد و اکنون با استناد به گفته خودش در آخرین مصاحبه‌ای که داشت، وزنش بین ۹۰-۹۱ کیلوگرم است. او در این مدت تمرین کشتی آن‌چنانی نداشته و به نظر می‌رسد قصد دارد در این اردو استارت تمرینات سنگین کشتی خود را بعد از جراحی زده و خود را در وضعیت جدید برای حضور در ۸۶ کیلوگرم محک بزند.

او چند سالی است که به دلیل حضور در ۹۲ کیلوگرم، وزن کم نکرده، به نظر می‌رسد کامران قاسم‌پور پیش از آنکه برای بازگشت به ۸۶ کیلوگرم درخواستش را به فدراسیون ارائه دهد، ترجیح می‌دهد طی تمرینات سنگین اردویی شرایط وزنی‌اش را ارزیابی کند و بعد از آن تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. دلیل آن هم این است که کامران قاسم‌پور بعد از محک ناموفق در ۹۷ کیلوگرم، حالا فقط می‌تواند در یک وزن دیگر وارد چرخه انتخابی تیم ملی شود، یا به نیت حضور در المپیک و رقابت احتمالی با حسن یزدانی در تورنمنت زاگرب در ۸۶ کیلوگرم و یا اینکه قید حضور در المپیک را بزند و به فکر حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی باشد و با نفر اول چرخه ۹۲ کیلوگرم که امیرحسین فیروزپور است، رقابت انتخابی داشته باشد؛ بنابراین او همچنان طبق روال قبلی، به عنوان نفر دوم ۹۷ کیلوگرم به اردوی جاری دعوت شده است و طی روز‌های آینده باید تصمیم نهایی خود را در مورد وزنش بگیرد.  

البته از یک سو اتفاق دیگری هم رخ داده است، بعد از شکست دیوید تیلور در انتخابی آمریکا، درحالیکه خیلی‌ها دستیابی حسن یزدانی به طلای المپیک پاریس را راحت‌تر از گذشته می‌دانند، او که قرار بود از اردوی پنجم اردیبهشت در جمع آزادکاران تمرینات کشتی‌اش را پیگیری کند، بازگشتش به اردو را به تعویق انداخته و عنوان شده از اردوی بعدی به تهران خواهد آمد. باید دید این تصمیم به دلیل وضعیت کتف این کشتی‌گیر اتخاذ شده و یا اینکه او ترجیح می‌دهد پیش از اعزام به مسابقه رنکینگ‌دار بوداپست، وضعیتش بر رقبا روشن نباشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!