Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی بانوان مدیر، مشاورین دستگاه‌های اجرایی و فعالان سیاسی اجتماعی استان اظهار داشت: حق و باطل تمام شدنی نیست و هیچگاه نمی‌توان اینگونه از حوادث را از بستر جامعه حذف کرد، زیرا اگر چنین کاری امکانپذیر بود احکام الهی صادر نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا انسان خطا کار است و در مسیری پیش می‌رود که می‌تواند به بدترین حیوان روی زمین تبدیل گردد.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا جغرافیای نیل تا فرات را برای اسراییل امن کنند اما در سوریه و لبنان شکست سختی خورد.

وی ادامه داد: در ۲۲بهمن ماه امسال مردم بیش از گذشته برای حضور در راهپیمایی به میدان آمدند و این حضور دشمنان را سخت آزرده کرد.

استاندار گفت:این اقدامات کور کورانه ارتباط مردم با نظام را مستحکم‌تر می‌کند و به فرموده امام ما همانند شیشه هستیم هر چه ما را بشکنند تیز‌تر می‌شویم.

موهبی افزود: برای پیشرفت و توسعه یک جامعه مخالفان و موافقان باید پای کار بیاید و همه دستگاه‌ها همکاری نمایند.

وی ادامه داد: مشکلات مطرح شده بانوان در این نشست باید اولویت بندی شود، برخی از این مشکلات با بازدید‌های میدانی مسئولان قابل حل است و برخی زمانبر است.

انتهای پیام/پ

استاندار سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی بانوان مدیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان

گرچه گروه تروریستی داعش سودای ایجاد خلافت در عراق و سوریه را در سر می‌پروراند، اما در نهایت این گروه تروریستی اکنون تمامی حوزه‌های تسلط خود را از دست داده و هسته‌های مخفی آن به صورت گاه به گاه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی کور می‌کنند. داعش خراسان یکی از شاخه‌های این سازمان تروریستی است که حضور فعالی در افغانستان دارد و تا به حال در این کشور، ایران، و روسیه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی مرگبار کرده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر دادستانی آلمان امروز (چهارشنبه) از متهم شدن ۷ تبعه خارجی به همکاری با سازمان تروریستی داعش خراسان خبر داد.

براساس بیانیه منتشر شده در این زمینه، این افراد متهم هستند به دنبال انجام حمله تروریستی در آلمان به نیابت از داعش خراسان بوده اند. در میان ۷ مظنون دستگیر شده یک تبعه ترکمنستانی و ۶ تبعه تاجیکستانی حضور دارند. این افراد متهم هستند قصد انجام حمله تروریستی مهیب در آلمان و سایر کشور‌های اروپای غربی را داشته اند، اما هنوز در برنامه حمله خود را نهایی نکرده بودند. 

این تروریست‌ها در بهار ۲۰۲۲ پس از آغاز جنگ اوکراین وارد آلمان شده و یک هسته تروریستی دیگر در هلند ایجاد کرده بودند. با این حال، مقامات امنیتی آلمان آنها را در ژوئیه سال گذشته میلادی دستگیر کرد. 

دادستانی آلمان جزئیات بیشتر درباره این هسته تروریستی و زمان محاکمه آنها ارائه نکرد. 

پیش از این شاخه خراسان گروه تروریستی داعش طی حمله تروریستی به کنسرتی در روسیه ۱۳۷ تن را کشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است