Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:05:34 GMT

خانه خراب شدن خانواده با انفجار کپسول گاز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۲۴۵۸

خانه خراب شدن خانواده با انفجار کپسول گاز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار کپسول گاز در میاندوآب موجب مصدومیت 2 نفر شد.

به گزارش ایسنا، یادگار لندنیان در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۰:۲۰ امروز از طریق تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مأموران ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام و عملیات امداد رسانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لندنیان ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر دچار سوختگی شدند و منزل مسکونی ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علت این حادثه را بی احتیاطی در زمان پخت و پز و باز گذاشتن پبک نیک اعلام کرد و گفت: باز گذاشتن پیک نیک و سپس روشن کردم کبریت موجب منفجر شدن پیک نیک ۵ کیلویی و به وجود آمدن این حادثه شده است.

وی گفت: مصدومان این حادثه دو پسر ۱۹و ۲۰ ساله هستند که دچار شکستگی اعضای بدن و سوختگی شدید شده‌اند و بوسیله اورژانس به بیمارستان عباسی میاندوآب منتقل شدند و وضعیت شأن وخیم گزارش شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان