Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:01:13 GMT

زایمان طبیعی هفت‌قلوهای یک زن در عراق

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۲۴۶۱

زایمان طبیعی هفت‌قلوهای یک زن در عراق

یک زن ۲۵ ساله عراقی با به دنیا آوردن هفت‌قلوهایش که به گفته پزشکان این کشور اولین مورد "تولد هفت‌قلو" در تاریخ عراق محسوب می‌شود، خبرساز شده است.

به گزارش ایسنا، این زن جوان که نامش فاش نشده اوایل ابتدای هفته جاری در بیمارستان "البتول" استان "دیاله" عراق شش دختر و یک پسر را به صورت زایمان طبیعی و با موفقیت به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی رسمی اداره بهداشت منطقه‌ای اعلام کرده که این مادر در وضعیت سلامت کاملاً مناسبی به سر برده و هر هفت نوزاد نیز مراقبت‌های لازم بهداشتی را دریافت کرده و در سلامت کامل هستند.

او هم‌چنین این تولد را در نوع خود در عراق بی‌نظیر دانسته است.

بنا بر گزارش شبکه خبری الجزیره، رسانه‌های محلی تصاویری از این کودکان را منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین