Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کردستان، اسحاق ابراهیمی گفت: با دعوت از شاکیان پرونده این دو زندانی جرائم غیرعمد و حضور آنان در زندان، اقدامات لازم در خصوص صلح و سازش میان شاکی و متشاکی صورت گرفت.

وی افزود: در مورد اول (بدهکاری مالی) شاکی پرونده با گذشت نیمی از حق خود و در مورد دوم (مهریه) شاکی با صرف نظر کردن از تمام حق خود موجبات آزادی زندانی را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی ضمن تقدیر از رئیس و حوزه مددکاری زندان مریوان بدلیل پیگیری‌های مستمر در خصوص رفع مشکلات زندانیان افزود: مددکاران نقش بسزایی در تغییر و اصلاح شخصیت مددجویان بواسطه حل مشکلات قضایی، روانی و خانوادگی آنان دارند.

مدیرکل زندان‌های کردستان با بیان اینکه ۱۷ مددکار در زندان‌های استان مشغول به ارائه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای به زندانیان هستند، گفت: تمام تلاش مددکاران بر این است تا ضمن باز اجتماعی کردن زندانیان، شرایط مساعد را برای بازگشت و حضور موثر و مفید آنان در جامعه فراهم کنند.

ابراهیمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مددکاران مراکز اصلاحی و تربیتی استان با تماس‌ها و نشست‌های متعدد با شاکیان پرونده‌های زندانیان، در یک هزار و ۱۰۹ مورد از مذاکرات خود دست پر بیرون آمده و زمینه اخذ رضایت شکات را فراهم کرده اند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت