Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، چند سالی است که ازدواج با مردانی با سنین پایین تر در افراد معروف دیده می شود؛ سینمای بالیوود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تعدادی از بازیگران و مشاهیر زن بالیوود عشق‌های عجیب و غریبی را تجربه کرده اند و با مردانی ازدواج کرده اند که ده یا پانزده سال از آن‌ها کوچکتر هستند. در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم؛

مالایکا آرورا

وی بازیگر و تهیه کننده ۴۵ ساله است که بیش از ۲۰ سال در سینمای هند سابقه فعالیت دارد و فیلم عقرب از معروف‌ترین فیلم‌های اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالایکا بعد از ۱۸ سال زندگی با ارباز خان (برادر سلمان خان) و داشتن یک فرزند به نام آرهان به دلیل اختلافاتی که داشتند، در سال ۲۰۱۵ از او جدا شد. او هم اکنون در شرف ازدواج با هنرمندی دیگر به نام آرجون کاپور (بازیگر فیلم مادر خوانده و پسر بانی کاپور) است. این در حالی است که کاپور ۳۳ ساله است و با آرورا ۱۲ سال اختلاف سنی دارد.

سوشمیتا سن

زوج دیگری که در اخیراً سر و صدای زیادی در بالیوود به پا کرده اند، سوشمیتا سن و کدل هندی روهمان شاو است. سوشمیتا هنرپیشه متولد حیدر آباد هند است که از سال ۱۹۹۴ در سینمای هند فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده است. او در ماه نوامبر سال گذشته ۴۳ ساله شد و قصد دارد با روهمان مدل ۲۷ ساله هندی ازدواج کند و اختلاف سنی عجیب و غریب ۱۵ ساله را رقم بزند.

پریانکا چوپرا

او بازیگر معروف فیلم‌های سینمایی همچون «دان ۱، دان ۲ و کریش» و چهره مشهور بالیوود است. او در دسامبر سال گذشته با بازیگر و خواننده آمریکایی به نام نیک جوناس ازدواج کرد. آخرین اثر سینمایی جوناس فیلم «جومانجی؛ به جنگل خوش آمدید» است که با دواین جانسون و کوین هارت همبازی بود. نیک جوناس ۲۶ سال دارد و از پریانکا ۱۰ سال کوچک‌تر است.

اورمیلا ماتوندکار

اورمیلا در سال ۲۰۱۶ با محسن اختر میر طاهر تاجر هندی ازدواج کرد. ماتودانکار ۴۵ ساله با محسن اختر ۳۶ نیز با یکدیگر ۱۰ سال اختلاف سن دارند.

آیشواریا رای

این بازیگر هندی دختر شایسته جهان در سال ۱۹۹۴ است و از جمله آثار سینمایی وی می توان به عروس و تعصب، دوداس و پلنگ صورتی ۲ اشاره کرد. او ۴۵ سال سن دارد؛ در سال ۲۰۰۷ با پسر ۴۲ ساله آمیتاب پاچان به نام آبشیک پاچان بازیگر برجسته هندی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری ۸ ساله به نام آرادیا پاچان است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج بسیار عجیب پارس زن بازیگران مردانی پارس نیوز ازدواج های کوچک ترند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیو‌های تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

tags # بهنوش بختیاری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • بلایی که بازیگر زن معروف در کودکی بر سر گربه‌ها آورد + ویدئو
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید