Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: علی رغم بارش سنگین برف که از ساعت ۵ بامداد امروز شنبه ۲۷ بهمن آغاز شده است، عملیات برف روبی، اوره پاشی، یخ زدایی و تردد خودرو‌های سنگین روی باند با تلاش پرسنل اداره آتش نشانی و هدایت زمینی و خدماتی آغاز شده و باند فرودگاه تبریز آماده انجام پرواز‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح پرواز‌هایی که از اول بارش برف در فرودگاه تبریز انجام پذیرفته اند گفت: ۱ پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران، ۲ پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران، ۲ پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر تهران، ۲ پرواز شرکت هواپیمایی قشم در مسیر تهران و بالعکس انجام پذیرفته است.

 

انتهای پیام/ش

بارش برف در آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: تعداد پرواز‌های انجام شده از طریق فرودگاه لارستان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ششم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش داشته است.
محسن رفیعی گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی۵۲ سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی لارستان انجام شده است که طی آن ۵۱۹۹نفر مسافر اعزام و پذیرش شده اند.
وی افزود: پرواز‌ها از فرودگاه لار به مقصد دبی و کویت، دوحه، شارجه و تهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر