Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:24:38 GMT

«رسولی مقدم» فرماندار سرایان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۰۵۸

«رسولی مقدم» فرماندار سرایان شد

پس از ۹ ماه انتظار مردم شهرستان سرایان برای معرفی فرماندار، بالاخره «ابراهیم رسولی مقدم» به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، پس از ۹ ماه انتظار آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان سرایان صبح امروز (۲۷ بهمن) در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور «حسنی مقدم» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، «سید مهدی موسوی» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی، مسئولان شهرستانی، اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین در محل سالن سینما بعثت سرایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمدرضا حسنی مقدم» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به حضور شکوهمند مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این مردم استحقاق خدمات شبانه روزی را دارند و خدمت به مردم باید در سرلوحه برنامه های مدیران قرار گیرد.

 

وی خواستار اصلاح فرایندهای اداری در رفع گرفتاری‌ها و افزایش رضایتمندی مردم شد و بر طراحی راهبردی جدید و کاربردی برای اجرایی کردن فرایندهای اداری تاکید کرد.

 

حسنی مقدم با تقدیر از تلاش‌های «کریمی» فرماندار سابق سرایان، از فرماندار جدید سرایان خواست تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در مسیر رفع گرفتاری‌های مردم و پیشرفت و توسعه شهرستان با پرهیز از خط کشی های سیاسی گام بردارد.

 

در ادامه «ابراهیم رسولی مقدم » فرماندار جدید سرایان با بیان اینکه از توانمندی‌های محلی و منطقه ای در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان با کمک و همراهی مردم به کار گرفته می شود، افزود: در این مسیر بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی را مد نظر قرار می دهم.

 

وی از مدیران ادارات خواست در شرایط محدودیت مالی به موضوع توانمندسازی نیروهای اداری خود اهتمام ورزند.

 

فرماندار جدید سرایان در ادامه به پتانسیل‌های گردشگری، معدنی و توانمندی‌های دیگر شهرستان پرداخت و افزود: اعتقاد دارم در فعالیت‌ها باید به ارزش افزوده در زنجیره ارزش پرداخته شود.

 

در ابتدای مراسم حجت الاسلام « علی رادمرد» امام جمعه شهر آیسک با تجلیل از حرکت خودجوش و وصف ناپذیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی باید مدیریت امور با نگاه به ظرفیت‌های درونی انجام و از تجربه ها اندوخته شده در ترسیم آینده کشور استفاده شود.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه نماز جمعه فرماندار سرایان شهرستان سرایان آئین تودیع و معارفه خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب