Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون سفیر اسلواکی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی نمایشگاه آثار منتخب تصویرگری دو سالانه براتیسلاوا (ایرانی و اسلواکی) در نگارخانه چارسوق مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «هاشم جلیلی صفریان» در حاشیه افتتاح نمایشگاه تصویرگری دو سالانه براتیسلاوا (ایرانی و اسلواکی) با بیان اینکه خراسان رضوی چهارمین استانی است که میزبانی این نمایشگاه را بر عهده گرفته است، افزود: در این نمایشگاه که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری موسسه آموزش عالی فردوس مشهد و خانه‌ هنرمندان شهرداری مشهد برپا شده است،۴۲ اثر از تصویرگران ایرانی و اسلواک که تاکنون موفق به دریافت جایزه این مسابقه شده‌اند در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته که از میان این آثار ۲۹ تصویرگری از اسلواک و ۱۳ اثر از ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس افزود: علاوه بر این، ۲۵ اثر تصویرگری جایزه بزرگ (گرند پرایز) نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود که مربوط به تصویرگرانی است که موفق به دریافت جایزه این رقابت شده‌اند.

 

وی ادامه داد: دوسالانه‌ تصویرگری براتیسلاوا مهمترین و منحصر بفردترین رویداد در زمینه‌ تصویرگری کتاب کودک و نوجوان است که با پشتیبانی یونسکو و همکاری شعبه‌های ملی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان در کشور اسلواکی برگزار می‌شود.

 

سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس گفت: امسال و با هماهنگی انجام شده بین سوزانا جاروسوا مدیر اجرایی مسابقه دو سالانه تصویرگری و اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرصتی فراهم شده تا آثار منتخب این دوسالانه با همکاری سفارت اسلواک در قالب نمایشگاه در استان‌های مختلف ایران به نمایش گذاشته شود.

 

جلیلی ادامه داد: پیش از آیین گشایش این نمایشگاه کارگاهی با عنوان «تصویرگری کتاب کودک و نوجوان» با حضور علی بوذری رييس انجمن تصويرگران ايران و هدی حدادی تصویرگر بنام کشوری در موسسه آموزش عالی فردوس مشهد برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان علاقمند روبه‌رو شد.

 

وی بیان کرد: همچنین همز‌مان با افتتاح نمایشگاه نیز علاقه‌مندان در نشستی تخصصی که در مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد واقع در بلوار فکوری ۴۵ خیابان فراز برگزار شد، با این دوسالانه و اهداف آن ‌بیشتر آشنا شدند.

 

گفتنی است نمایشگاه براتیسلاوا از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند در محل نگارخانه چارسوق سالن استاد حسین ترمه‌چی واقع در ضلع غربی بوستان کوهسنگی مشهد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه نماز جمعه دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا تصویرگری نمایشگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان