Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:46:15 GMT

وزیر خارجه انگلیس: اسد همچنان در قدرت می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۰۸۸

وزیر خارجه انگلیس: اسد همچنان در قدرت می‌ماند

وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با الشرق‌الاوسط به این واقعیت که بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند اذعان کرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس پس از بازگشت از کنفرانس ورشو، در مصاحبه با الشرق‌الاوسط در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه و مشخصاً سوریه اظهار داشت: «با توجه به دخالت روسیه، بشار اسد در کوتاه‌مدت و حتی فراتر از آن در قدرت خواهد ماند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرمی هانت در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای خارج کردن نیروهای این کشور در سوریه نیز خاطرنشان ساخت: «خروج نظامیان آمریکایی از مناطق شرقی سوریه نباید به نحوی باشد که منجر به آسیب دیدن متحدان ما در این مناطق یعنی نیروهای دموکراتیک سوریه شود. این نیروها چند سال در ائتلاف ما حضور داشته‌اند و با شجاعت جنگیده‌اند. از طرفی در خصوص جایگزینی نیروهای آمریکایی با نیروهای انگلیسی نمی‌توان افقی را متصور بود.»

سوریه 2018؛ دست برتر سوریه در موازنه‌های سیاسی و امنیتی؛ از خط‌ونشان برای اسد تا بازگشت سفرا به دمشقنماینده پوتین: بشار اسد محبوب است/ از احیای روابط عربی با دمشق استقبال می‌کنیم

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه مصاحبه خود با الشرق‌الاوسط به اتهام‌زنی علیه ایران در قضیه یمن پرداخت و گفت: «ایران نباید از یمن به‌عنوان پایگاهی برای بی‌ثبات کردن کشورهای همسایه یمن استفاده کند. ایران باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و نیروهای حوثی را مجبور به ترک بندر الحدیده کند. همه ما می‌دانیم که اگر این کار هرچه زودتر انجام نشود، درگیری‌های نظامی [در الحدیده] از سر گرفته خواهد شد».

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بشار اسد آخرین تحولات سوریه اخبار "یمن" اخبار "انگلیس"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشار اسد آخرین تحولات سوریه اخبار یمن اخبار انگلیس بشار اسد آخرین تحولات سوریه اخبار یمن اخبار انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه فرار وزیر خارجه انگلیس از حمله موشکی مقاومت فلسطین (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)
  • ببینید | تناقض عجیب در سخنان وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • فیلم| آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است