Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک حوزه شهید بهشتی اراک با همکاری کتاب طلاییه آیین رونمایی و جشن امضای کتاب " تو شهید نمیشوی " با حضور دکتر احمدرضا بیضایی نویسنده و برادر شهید محمودرضا بیضایی برگزار خواهد کرد .
این رویداد فرهنگی در عصر پنج شنبه 25 بهمن 97 در محل فروشگاه کتاب طلاییه که در ابتدای خیابان محسنی سمت راست واقع شده انجام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب " تو شهید نمیشوی " روایت هایی از حیات جاودانه شهید محمودرضا بیضایی ست که به قلم برادر شهید به رشته تحریر درآمده است و از سری کتاب‌های تاریخ شفاهی جبهه مقاومت اسلامی است که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است.
شهید محمودرضا بیضایی 29 دیماه 93 در سوریه منطقه " قاسمیه" به شهادت رسید.
ماندن در تهران برایش به معنی ماندن در میانه میدان و برگشتن به تبریز، به معنی پشت میزنشینی و از دست دادن فرصت خدمتی بود که برای آن، نیروی قدس را انتخاب کرده بود… بعد از اینکه در تهران، تشکیل خانواده داد، در جواب برادری که به او پیشنهاد کرده بود خانواده اش را بردارد و برود تبریز زندگی کند، گفته بود: «تو شهید نمی شوی»
بخشی از کتاب .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مسئول اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این کتاب با نام "خط به خط چین دامنت شعر است " با حضور جمع کثیری از اصحاب قلم و اندیشه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا» در هرمزگان

امیر غنی زاده افزود: این مجموعه ی شعر سومین کتاب از مسلم محبی است که با استقبال شعر دوستان و اهالی ادب و سخنوری قرار گرفت.

وی گفت: محبی ، جوان اهل رضوان فین است که هم اکنون مسئولیت انجمن ادبی شعر ودریای هرمزگان را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • آیین رونمایی از موتور شش سیلندر بنزینی
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان