Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: کادرسازی و جوان‌گرایی موضوعی است که از ابتدای انقلاب اسلامی مغفول مانده است و اگر بتوانیم در دهه پنجم انقلاب به تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص، ببپردازیم، بقای انقلاب اسلامی تضمین خواهد شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین طلا، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد‌: ملت ایران طی ۴۰ سال حضور پرشکوهی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند و با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا عهد و پیمان می‌بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این موضوع که مدیریت مقام معظم رهبری، خدایی است، ادامه داد: مدیریت ایشان همه دنیا را مبهوت کرده است. این نوع مدیریت سبب شده است تا علیرغم جهان‌خواران، قدرتمندان و زورگویان، جلوی آن‌ها بایستیم و دوام بیاوریم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران علی‌رغم بی‌کفایتی برخی مدیران و فساد موجود در این راهپیمایی حضور داشتند و حساب مدیران و برخی مسئولان را جدا از نظام و انقلاب قرار دارند.

وی یادآور شد: امام راحل سال ۴۱ مدلی ارائه کردند و ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به آن مدل جمهوری اسلامی رأی دادند. این مدل در هیچ نقطه جهان نبود و مدل جدیدی براساس موازین اسلامی بود. بار‌ها به امام گفتند که این مدل جدیدی است و کلماتی را به آن اضافه کنیم، اما ایشان فرمودند: ملت ایران به این مدل رأی دادند و نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر به آن اضافه نخواهیم کرد.

طلا اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که مدل جمهوری اسلامی را در ذهن جهان ناکارآمد نشان دهد. انتظاری که از مسئولان جمهوری اسلامی می‌رود این بوده که با زبان بلند نشان دهند که این نوع مدل که قابلیت چرخاندن زندگی مردم را دارند. مدیران در این زمینه باید همه تلاش خود را داشته باشند.

وی افزود: برخی مسئولان آمریکایی بار‌ها عنوان کرده‌اند که نظام انقلاب اسلامی دوام نمی‌آورد. آن‌ها به دنبال این نیستند که مردم به خیابان‌ها بریزند و لاستیک آتش بزنند، بلکه برنامه ریزی شان به گونه‌ای است که مردم ایران، خوب کار نکنند تا در نهایت ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان دهند؛ بنابراین خوب کار کردن مسئولان، بزرگترین شعار مرگ بر آمریکاست تا مدل ما به عنوان بهترین مدل در جهان قابل عرضه باشد.

شهردار اسلامشهر تصریح کرد: حاکمیت‌ها باید زندگی مردم را به گونه‌ای بچرخانند تا در کنار همه آرمان، شعار‌ها را محقق کنند. مردم باید در این نوع مدل بتوانند زندگی خوبی را داشته باشند.

وی افزود: از روز اول انقلاب ما در تحریم به سر می‌بریم؛ بنابراین اگر مسئولان در داخل کشور همسو با آمریکا و قدرت‌های دیگر نباشند، کسی نمی‌تواند نظام را به زانو در بیاورد. همچنین اگر مدیران، مسئولان، دستگاه ها، نهادها، هم نوا با مردم دست به دست یکدیگر توانمندی‌های شان را ارائه کنند، دشمن هیچ کار نمی‌توانند بکند.

طلا اظهار کرد: درست است که امروز ملت ایران به لحاظ معیشتی، دچار مشکلاتی هستند،، اما دشمنان این انتظار را داشتند که ملت دچار قحطی و سرنگونی شوند. آن‌ها بار‌ها تأکید داشتند که نظام انقلاب اسلامی تا ۴۰ سالگی دوام نخواهد یافت، اما با یاری خدا و اراده ملت و باور به توانمندی‌های مان بسیاری از آمال و آرزو‌های دشمن را نابود کردیم.

وی افزود‌: امروز شاید ملت ایران از نابسامانی ها، فقر، فساد و اختلاس گلایه‌مند باشند و شاید هر روز خبر‌های خوبی نشوند، اما آن‌ها حساب مدیران اجرایی و برخی مسئولان را از مجموعه نظام و حاکمیت جدا کرده اند و با قرآن، اسلام و مقام معظم رهبری عهد و پیمان بسته اند تا در این مسیر پشت نظام باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مؤلفه‌های ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: کادرسازی و جوان گرایی موضوعی است که از ابتدای انقلاب اسلامی مغفول مانده است. همچنین مقام معظم رهبری بار‌ها بر این موضوع تأکید دارند. ما در ایام دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیاری از فرماندهان، کمتر از سی سال را داشتند و با آن سن توانستند در مقابل همه دنیا بایستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد جوانان کارآمدی همچون شهید احمدی روشن و شهید حججی بودیم. همچنین نظام باید در حوزه تربیت نیروی متعهد، متخصص و جوان، اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. اگر بتوانیم با این نگاه انقلابی حرکت کنیم، قطعا بقای انقلاب تضمین خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین طلا نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده سابق مجلس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان آغاز شد.
نیرو‌های مسلح با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
استاندار کردستان گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر انقلاب، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.
زارعی کوشا تاکید کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد.
از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان