Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانون آزمایشی شوراهای حل اختلاف به مدت یکسال تمدید شد تا به گفته سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، نظر خاص رئیس جدید قوه‌قضاییه در این زمینه اخذ شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی ظهر امروز (شنبه) در جریان ارائه گزارش کمیسیون قضائی در مورد طرح تمدید قانون شوراهای حل اختلاف گفت: با توجه به اینکه آقای رئیسی قرار است به جای آقای آملی لاریجانی سکاندار قوه قضائیه شود و ما متوجه شدیم که ایشان نظر خاصی در مورد قانون شوراهای حل اختلاف دارد، لذا مجبور شدیم این قانون را یکسال تمدید کنیم که موقتاً اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قول می‌دهیم قبل از 6 ماه قانون دائمی را به صحن مجلس بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف هفته گذشته به پایان رسید و نمایندگان مجلس در ابتدا با تمدید یکساله آن مخالفت کرده بودند اما حجت‌الاسلام احمدی‌میانجی رئیس شورای حل اختلاف کشور در گفت‌وگو با تسنیم از تمدید یکساله آن خبر داده بود.

قانون شوراهای حل اختلاف یک سال دیگر تمدید می‌شود

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رئیس قوه قضائیه شورای حل اختلاف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه شورای حل اختلاف رئیس قوه قضائیه شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود

محور‌های اصلی فعالیت جمعیت ملی هلال احمر ایران شامل آمادگی در برابر سوانح، پاسخ گویی به سوانح، کمک به بهبود بهداشت وسلامت جامعه، گسترش اصول هفت گانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ وهلال احمر است.

سازمان امداد و نجات هلال احمر هر ساله در ایام نوروز کمک‌های فراوانی به آسیب دیدگان حوادث رانندگی می‌کند و در نوروز سال جدید در یک حرکت فرهنگی و هنری با هدف کاهش حوادث و تلفات رانندگی در جاده‌های کشور، اقدام به تولید برنامه‌ای برای پخش از تلویزیون کرده است.

«به خاطر هم» عنوان این برنامه است که با حمایت سازمان هلال احمر ایران و مشارکت شبکه نسیم تولید شده است.

«به خاطر هم» ضمن توجه به مسئولیت‌های اجتماعی با نگرشی نو در نحوه آموزش همگانی و با استفاده از ابزار سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت مخاطبان، قصد دارد تا در فضای متفاوت و مفرح به سرفصل‌های آموزشی سازمان هلال احمر نیز بپردازد.

پخش این برنامه از اول فروردین در شبکه نسیم شروع شده است.

تلفیق نمایش و گفتگو در برنامه با حضور میهمانان، لحظات شادی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. در لایه‌های زیرین این گفت‌وگوها، به موضوعات مهم اجتماعی و آموزشی پرداخته می‌شود.

بهره‌گیری از روابط و فضای خانوادگی در روند پیشبرد برنامه، از دیگر ویژگی‌های متمایز به خاطر هم محسوب می‌شود.

سحر اسدالهی، امید جهان، بهراد خرازی، نیما شاهرخ شاهی، ارسلان قاسمی، مختار سائقی و گیتی معینی از جمله چهره‌های هنری هستند که در این هفته میهمان برنامه به خاطر هم خواهند بود.

عوامل برنامه به خاطر هم عبارتند از تهیه‌کننده:کمال فیض آبادی، نویسنده، کارگردان و مجری: اشکان درویشی، جانشین تهیه کننده: فرشادیاسر، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری فیض گستران هنر، تدوین: امین ظهراب بیگی، بازیگران: مختار سائقی، گیتی معینی، سیروس همتی، فرشاد یاسر، مجید شهریاری، احمد جعفری، سیمین بهفر و علی باباجانی.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • مدیران قضایی مکلف به پیاده‌سازی سند تحول قضایی هستند
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • ابلاغ نسخه بروز شده‌ی سند تحول قضایی
  • تلاش برای تحقق سیاست های قوه قضاییه
  • به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی