Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - سازمان بسیج رسانه استان کردستان در بیانیه ای حادثه تروریستی مسیر خاش - زاهدان را محکوم کرد و آن را یک جنایت حمایت شده از سوی استکبار و دیگر دشمنان کشور دانست.

به گزارش ایرنا در این بیانیه که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: سوگوار قامت های رشیدی هستیم که در کربلایی دیگر به خون نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داغدار دل هایی هستیم که در این فاجعه، چشمه خون شدند اما باور داریم که به هر بیان که بخوانیم و در هر بیانیه که ببینیم، این جنایت است؛ جنایتی که لحظه به لحظه اش با خیانت هم درآمیخته است.
باید جنایتکار باشی تا بمب به زندگی جوانان و چشم و چراغ زندگی مردم بزنی و باید به ملک و میهن خیانت رواداری تا حافظان امنیت و پاسداران حدود و ثغور ملی را بر سفره مرگ بنشانی. این دو خوی کثیف را در کنار سومین خصلت شیطانی ابد بنشانی که با عنوان تروریسم مورد لعن و نفرین همه مردم دنیا است.
این مثلث پلید را چونان شقاوتِ در اوج، در ماجرای تروریستی اتوبوس پاسداران و مدافعان مظلوم وطن می بینیم و به هزار زبان به نفرین و لعن، محکوم می کنیم همه آنانی را که به هر نحو در این فاجعه شریک اند.
گروهک تروریستی «جیش العدل» وابسته به القاعده، نه همه مجرمان که سرپنجه های جنایتکارانی هستند که با ظاهر و کلام زیبا، به کار فریب افکار عمومی مشغولند. کیست که از پس چهره سفاک ترور و تکفیر، چنگال به خون نشسته استکبار و صهیونیزم و وهابیسم را نبیند؟
کیست که بوی گند نفاق سلیل خوردگان از ملت، شامه اش را نیازارد؟ بوی دل آزاری که از حرف به حرفِ نشسته در فضای مجازی در برخی کانال های شیطانی برمی خیزد و شامه اهل حق و حقیقت را می آزارد.
ما روزنامه نگاران و خبرنگاران دیار مجاهدت های خاموش که خود قربانی تروریسم بوده ایم و این درد را احساس کرده ایم، سوگوار داغ بر دل ملت نشسته، ضمن محکوم کردن عاملان پیدا و پنهان این جنایت، با خون برادران شهید مان پیمان می بندیم که لحظه ای هم از نورتاباندن بر تاریک خانه افکار باطل، غفلت نکنیم و تا قلم در دست داریم، چهره کریه جنایت پیشگان هرزه گرد را افشا کنیم.
به نام شهیدان از مسئولان نظام می خواهیم با فعال سازی همه ظرفیت های سیاسی، دیپلماتیک و تنبیهی، این جنایت را پاسخی پشیمان کننده بدهند.
از متولیان امر می خواهیم که برای حفاظت از این سرمایه های امنیتی کشور، همه مساعی سخت افزاری و نرم افزاری را بکار گیرند تا دیگر شاهد تلخ کامی مردم در جنایت هایی از این دست نباشیم.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بسيج رسانه حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان رسانه‌ای استان قم از عملیات وعده صادق

جمعی از فعالان رسانه‌ای استان قم با قدردانی و حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، جهاد رسانه‌ای را راهکار مقابله با عملیات روانی دشمن دانستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جمعی از فعالان رسانه‌ای استان قم در حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه و مجازات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند:

"بسم الله قاصم الجبارین"

(قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ) سوره توبه، آیه 14

193 روز از حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه می‌گذرد و متأسفانه مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر که رسالت‌شان ایجاد صلح و آرامش جهانی و دفاع از بشریت است در خواب عمیق فرو رفته و با کمال تأسف چشم‌های خود را بر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی بسته و هر روز شاهد نسل‌کشی در غزه مظلوم و بی‌دفاع هستیم.

رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که خاک کشورمان محسوب می‌شود و شهادت سرداران رشید اسلام، بار دیگر با نمایش خوی وحشی‌گری و ددمنشی خود همه قوانین و معاهدات بین المللی را زیر پا گذاشت و به تمسخر گرفت و نشان که زبانی جز زبان زور و قدرت نمی‌فهمد.

جمهوری اسلامی ایران به همت غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نمایش اقتدار و انجام عملیات افتخارآفرین "وعده صادق" با شلیک موشک‌ها و اعزام پهپادهای وطنی از خاک کشورمان توانست قدرت خود را به رخ مستکبران عالم بکشد و مشت محکم و عبرت آموز را بر گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بکوبد. آفرین به سپاه قهرمان ما.

ما اصحاب رسانه استان قم با تشکر و قدردانی و حمایت کامل از اقدام انقلابی و عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه و همگام با رزمندگان غیور اسلام تلاش می‌کنیم که در میدان جهاد رسانه‌ای با انعکاس اقتدار ایران اسلامی و اقدامات غرورآفرین دلاورمردان سپاه همیشه قهرمان، در تبیین واقعیت ها و مقابله با عملیات روانی دشمن به رسالت انقلابی‌مان عمل کنیم.

اصحاب رسانه استان قم—28 فروردین 1403   
                                                                
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم | به نفع همه است شاهد رویارویی نباشیم
  • حمایت فعالان رسانه‌ای استان قم از عملیات وعده صادق
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است