Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:30:58 GMT

پروژه بازی و یادگیری افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۲۴۴

پروژه بازی و یادگیری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه پروژه ملی بازی و یادگیری صبح امروز در مدرسه بهشت در منطقه ۱۱ تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

بطحایی در این مراسم گفت: ما متاسفانه یاد گرفتیم در آغاز یک پروژه خصوصا در بافت سنتی آموزش و پرورشقوی هستیم ولی رها می کنیم. ما با احتیاط با توجه به مقدوراتمان این طرح را آغاز کردیم اما گزارش هایی داریم که مدارسی که در لیست نبودند نیز به این روش جدید یادگیری پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مدارس ابتدایی ما اساس شخصیت بچه ها شکل می گیرد و یاد می گیرند چگونه دروغ بگویند یا دست دوستشان را در یادگیری و موارد دیگر بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بچه ها زمانی تشویق می شوند که در یادگیری دوستشان کمک کنند و اگر تشویقی هست و یا تبیهی برای همه باشد و رقابت های فردی جای خود را به بازی های گروهی بدهد. اینها جایشان در مدارس ما خالی است.

وی ادامه داد: مدارس دو شیفته و کلاس های ۴۰ نفره می دانم یعنی چی اما اگر دست روی دست بگذاریم که همه معلم ها انگیزه به کار گیری هر آنچه می دانند را پیدا کنند و مدارس استاندارد شود، زمان از دست می رود. 

تکمیل می شود...

کد خبر 4543319 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد بطحایی مدرسه ابتدایی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم

سید عماد شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۸۸ پروژه در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی افتتاح شده است، اظهار کرد: ۲۰۸ پروژه در حوزه آب و خاک، ۳۲ پروژه امور دام، ۴۸ پروژه باغبانی، ۲۳ پروژه صنایع تبدیلی، ۱۷ پروژه امور عشایر، ۱۳ پروژه شیلات و ۴۷ پروژه در حوزه منابع طبیعی افتتاح شده است.
به گفته وی اعتبار پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم افتتاح شده است حدود ۱۶ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی پروژه‌های افتتاح شده در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۲۳۴ نفر بوده است، گفت: ۶ هزار و ۳۰۶ خانوار از پروژه‌های تکمیل شده بهره‌مند شدند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • رسانه عبری: حزب‌الله استفاده از موشک‌های ضد استحکامات را آغاز کرده است
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان