Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@09:17:20 GMT

معرفی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۲۹۳

معرفی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰

سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ معرفی شد.

در شرایطی که در اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک ذکر شده باید سرپرست کاروان ایران در المپیک ۱۸ ماه قبل از آغاز این رویداد انتخاب و معرفی شود، هیات اجرایی کمیته المپیک انتخاب سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ را در دستور کار جلسه امروز خود قرار داد.

همانطور که پیش بینی می شد در پایان این جلسه نصرالله سجادی بار دیگر به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ نیز سرپرستی کاروان را برعهده داشت، ارتباط نزدیکی با صالحی امیری دارد و این مسئولیت سنگین حالا برای پنجمین بار بر دوش سجادی گذاشته شده است.


نصرالله سجادی که سابقه حضور در معاونت قهرمانی وزارت ورزش را هم دارد، پیش از این هم ۴ بار در المپیک های مختلف سرپرستی کاروان را برعهده داشته و یک فرد باتجربه در این زمینه به حساب می آید.


جادی در المپیک‌های 1988 سئول، 1996 آتلانتا، 2004 آتن و 2008 پکن سرپرستی کاروان ایران را برعهده داشت و حالا برای پنجمین دوره چنین وظیفه خطیری را برعهده گرفته تا از این حیث رکورددار شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود که بعد از حضورش در کنار وزیر ورزش جای خود را به فرد جدیدی داد.

علی ایلکا حکم خود را امروز با حضور در وزارتخانه از شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی دریافت و در فدراسیون ورزش روستایی شروع به کار کرد. 

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید. 
انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان