Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند، به زودی و کمتر از ۲۰ روز دیگر باید در رقابتهای سنگین لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته و با سه غول غرب آسیا به اسم العین، الهلال و الدحیل به رقابت بپردازند.

وینفرد شفر برای نیم فصل دوم و به خصوص برای لیگ قهرمانان آسیا تیمش را تاحدودی تقویت کرد و با جذب نفراتی جدید سعی کرد بر قدرت تهاجمی تیمش بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«منشا» و «ایسما» دو مهاجم جدید آبی پوشان هستند. مهاجمانی که یکی از لیگ برتر ایران و دیگری از ازبکستان به جمع آبی پوشان پیوسته‌اند.

این دو بازیکن دقایقی از دو بازی آخر آبی پوشان مقابل پیکان و تراکتورسازی به میدان رفتند تا نوید شکل گیری یک زوج جدید در خط حمله استقلال را بدهند.

منشا و ایسما دو مهاجم باتجربه‌ای هستند که از شانس زیادی برای بازی کردن کنار هم در خط حمله استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند.

شفر بسیار امیدوار است تا با هماهنگ شدن این زوج، حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بتواند در بین تیم‌های پر قدرت عربی عرض اندام کرده و مجوز صعود از این گروه را بگیرند. 

کد خبر 4543411 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل گونکالوس تیم فوتبال استقلال تهران گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن