Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رامتین باقری معان پشتیبانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاح آشیانه شماره ۲ هما در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آشیانه شماره ۲ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای تعمیرات هواپیما‌های رده سبک در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی ساخت این آشیانه ۱۱۰ میلیارد ریال است که قرارداد ساخت آن با پیمانکار در سال ۸۶ منعقد و از سال ۸۸ ساخت آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساخت آشیانه شماره ۱ ایران ایر تکمیل شده، اما هنوز تجهیزات آن نصب نشده است.

بیشتر بخوانید: آشیانه شماره ۲ هما با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید 

معان پشتیبانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ساخت آشیانه برای انجام تعمیرات هواپیما در نظر گرفته می‌شود، گفت: با ساخت آن هزینه‌های مالی تعمیرات هواپیما بسیار کاهش می‌یابد و آشیانه شماره ۲ قابلیت پذیرش ۲ هواپیمای سبک را دارد.

باقری یادآوری کرد: تاکنون تعمیرات هواپیما در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شد و ایران ایر در فرودگاه امام خمینی(ره) آشیانه‌ای نداشت.

وی گفت: ایران ایر در فرودگاه مهرآباد سه آشیانه فعال شامل آشیانه‌های استقلال، آزادی و انقلاب برای تعمیر هواپیماها ساخته است.

انتهای پیام/

آشیانه شماره ۲ قابلیت پذیرش ۲ هواپیمای سبک را دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمایی اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک فوری به این دو مادر بیمار شده است.


 مورد اول خانمی است ۴۷ ساله بی سرپرست دارای سه فرزند و مستأجر که ایشان از چند وقت پیش دچار تنگی نفس. دردهای عضلانی. سردرد های شدید و بی خوابی شده بود که با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های مختلف تشخیص تومور مغزی بدخیم داده شده و بدلیل اینکه دیر مراجعه کرده باید چند دوره درمان را پشت سر بگذارد که هزینه هر دوره سه هفته ای بالغ بر دوازده میلیون تومان است ضمن اینکه هزینه های سایر خدمات پزشکی جداست و به هیچ وجه توان پرداخت ندارد .


مورد دوم خانمی است ۴۰ ساله بی سرپرست دارای دو فرزند و مستأجر که از چندی پیش در سینه چپش متوجه غده ای شده بود که خیلی بزرگ شده و با مراجعه به پزشک و نمونه برداری تشخیص سرطان سینه دادند که بلافاصله دستور عمل دادند و بطور کامل سینه را برداشته شده که برای هزینه های عمل مانده است چکار کند ضمن اینکه باید شانزده جلسه شيمي درمانی شود. شرایط واقعا بدی دارد و شدیدا نیاز به حمایت دارد.


از آنجا که این دو عزیز مادر برای درمان خود با مشکل جدی روبرو هستند از شما مردم عزیز ونیک اندیش استدعای عاجل داریم یاری گر این عزیزان باشید تا انشاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات این دو خانواده را برطرف سازیم.
 

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.


شماره کارت خیریه 

6104 3377 3357 3958 
شماره حساب خیریه 
204 218 7340 
شماره شبای خیریه 
IR930120000000002042187340

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • رقابت نابرابر صادرکنندگان با قاچاقچیان زعفران