Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:14:07 GMT

خانه بوکس در بجنورد افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۳۱۹

خانه بوکس در بجنورد افتتاح می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن ذبیحی نائب رئیس هیات بوکس خراسان شمالی گفت: هم اکنون تجهیز و بهسازی خانه بوکس بجنورد در حال انجام است و طبق اعلام رئیس فدراسیون بوکس این افتتاح در انتهای بهمن‌ماه جاری انجام می‌شود.

وی افزود: هیات بوکس استان پیش ازاین در یک سالن ۷۰ متری مستقر بود که حتی فضای کافی برای برپایی و قرار دادن رینگ نبود و ۲ طرف رینگ به دیوار متصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیحی گفت: این وضعیت باعث شده بود که داوری و تماشای مسابقات با مشکل مواجه شود و به علت کمبود فضا، علاقه‌مندان محدودی از دیدن مسابقات استفاده کنند.

نائب رئیس هیات بوکس خراسان شمالی بیان کرد: بعد از کسب عنوان سوم تیمی در مسابقات قهرمانی کشور جوانان روند رو به رشد بوکس استان مشخص شد و لذا سالن ۲۵۰ متری واقع در بجنورد که زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان است به هیات بوکس داده شد.

وی افزود: حدود ۳۰ میلیون تومان برای تعمیر ، تجهیز ، بهسازی و رنگ‌آمیزی این محل هزینه شد که از محل اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین کمک خیرین تأمین شد.

نائب رئیس هیات بوکس خراسان شمالی گفت: محل جدید به‌اندازه استقرار دو رینگ بوکس فضا دارد و امکان حضور تماشاگران بیشتری وجود دارد و از خواسته‌های هیات تخصیص یک رینگ بوکس دیگر به بجنورد است تا سالن به دو رینگ استاندارد تجهیز شود.

ذبیحی سه شهرستان شیروان ، اسفراین و بجنورد را فعال در بوکس عنوان و اظهار کرد: شیروان و اسفراین خانه بوکس دارند و بجنورد نیز به‌زودی از یک خانه بوکس مناسب بهره‌مند می‌شود و سایر شهرستان‌ها نیز در دستور کار هیات است که بوکس در آن‌ها فعال شده و خانه بوکس ایجاد شود.

گفتنی است: هیات بوکس خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به میزبانی رشت دی‌ماه سال جاری با حضور ۵ بوکسور و کسب ۱ طلا ۲ نقره برای نخستین بار در تاریخ بوکس استان به مقام سوم تیمی در کشور دست‌یافت.

گفتنی است: در حال حاضر هیات بوکس استان حدود ۲۵۰ بوکسور بیمه‌شده دارد.

انتهای پیام / ب

تجهیز و بهسازی خانه بوکس بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • این هونگچی می خواهد بنتلی باشد! (+تصاویر)
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد