Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@07:01:15 GMT

قاتل جوان کرمانی تسلیم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۳۶۵

قاتل جوان کرمانی تسلیم شد

جوان ۲۴ ساله‌ای که یک ماه پیش با ضربه چاقو فردی را به قتل رسانده بود سرانجام خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

 سجاد علیدادی سلیمانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: یک ماه قبل تعدادی جوان برای برگزاری جشن تولد در باغ ویلایی در هفت باغ علوی در کرمان دور هم جمع می‌شوند که به دلیل اختلافات قبلی بین دو نفر از افرادی که در مراسم حضور داشتند، درگیری ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی افزود: در این درگیری (م. س) که جوان ۲۴ ساله‌ای است با زدن ضربه چاقو به شاهرگ مقتول که جوان ۲۳ ساله‌ای است، او را به قتل می‌رساند و سپس متواری می‌شود.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی و عدم کنترل خشم از علل این حادثه بوده است، بیان داشت: متهم پس از وقوع قتل به اصفهان متواری می‌شود و پس از مدتی خود را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: متهم به جرم خود اعتراف کرده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی در جهت ایجاد نظم و امنیت مطلوب برای شهروندان از تمام ظرفیت‌ها و ابزار‌های قانونی استفاده خواهد کرد./ دانشجو 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند